Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه جبهه مقاومت با مدیریت جمهوری اسلامی در شرایطی شکل گرفت، گفت: دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا قدرت و اثر نفوذ ایران اسلامی را در کشور‌های حوزه مقاومت کاهش دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام یدالله غلامی پنجشنبه شب در جلسه تحلیل فتنه آبان ۹۸ و پیش بینی اقدامات احتمالی جریان تا انتخابات که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، سهمیه بندی بنزین را امری ضروری برای کشور دانست و گفت: متأسفانه نوع عملکرد و اجرای آن از سوی همه دلسوزان نظام مورد نقد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان این که مدیریت مصرف سوخت در کشور استاندارد نیست، مصرف روزانه بنزین در کشور را صد میلیون مترمکعب دانست و افزود: اگر شرایط به همین وضع پیش می‌رفت شاید تا دو سه سال آینده به یکی از واردت کننده‌های بنزین تبدیل می‌شدیم.
 
غلامی، ایران را یکی از کشور‌های پر مصرف انرژی در جهان معرفی کرد و با بیان این که سهمینه بندی که در گذشته نیز اتفاق افتاد یکی از مهم‌ترین نمونه بارز مدیریت صرف سوخت است، خاطر نشان کرد: علیرغم مدیریت مصرف سوخت در وضعیت فعلی، اما همچنان با قاچاق سوخت از ورودی پالایشگاه‌ها به کشور‌های همسایه هستیم.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که توزیع ناعادلانه و مصرف بی رویه سوخت در کشور عامل فلج کننده اقتصاد است، ادامه داد: در مقطعی که با تحریم‌های فلج کننده از سوی غرب مواجه بودیم در تولید فرآورده‌های نفتی و سخت به خودکفایی رسیدیم.
 
وی با بیان این که بودجه کشور از دهه ۶۰ تا امروز متکی به نفت بوده است، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری همواره تذکر می‌دادند که بودجه کشور نباید به درآمد‌های نفتی وابسته باشد.
 
غلامی در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث آبان ماه امسال اشاره کرد و با بیان این که فتنه آبان ماه ۹۸ در چهل سال اخیر بی سابقه بود، بیان داشت: اقناع نشدن مردم و عدم شفافیت در تصمیمات بستر ساز این فتنه بود.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، میزان هجم خشونت و همچنین بعد اقدامات خرابکارانه در این فتنه اخیر را بسیار بی سابقه دانست و خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد ۱۵ تا ۲۰ هزار میلیارد تومان در دو روز ۲۵ و ۲۶ آبان ماه به کشور خسارت وارد شد.
 
وی با بیان این که برنامه پیچیده و فوق العاده دقیقی برای اقدامات خرابکارانه در کشور صورت گرفت، افزود: این برنامه‌ها کاملاً سازماندهی و برنامه ریزی شده بود و برای چنین کار‌هایی باید سه سال روی این پروژه کار می‌کردند.
 
غلامی، خشونت‌های بی سابقه، استفاده از سلاح‌های ویژه و ناشناس، تخریب بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و آمبولانس، مدیریت آشوبگران در دسته‌های کوچک، خسارت به مراکز نظامی، انتظامی و تأسیسات مهم و استراتژیک و حمله به مراکز اقتصادی مردم را از جمله نکات مهم فتنه آبان ماه ۹۸ عنوان کرد و گفت: آشوبگران در این فتنه از الگوی هنگ کنگی استفاده کردند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که بیشترین هجم کشته‌ها از نیروی نظامی، انتظامی و بسیجی‌ها بود، افزود: عملیات تخریب آشوبگران در این دو روز فوق تصور حرفه‌ای بود.
 
وی، فتنه و آشوب آبان ماه امسال را بسیار متفاوت نسبت به گذشته اعلام کرد و با بیان این که زنان نقش بسیار مؤثری در مدیریت آشوب داشتند، گفت: اولویت نخست فتنه گران کشته سازی کاذب با هدف جریحه دار کردن افکار عمومی بود.
 
غلامی بر ضرورت روشنگری نخبگان و فرهیختگان جامعه نسبت به تبیین فتنه آبان ماه امسال تأکید کرد و ادامه داد: عوامل و شخصیت‌های خارجی جهان وشبکه‌های رسانه‌ای به محض آغاز سهمیه بندی بنزین با زمینه سازی وارد این جریان شدند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که برخی‌ها در گذشته دو قطبی مسأله هسته‌ای و معیشت مردم را در کشور مطرح می‌کردند که موفق نشدند، گفت: در این دوره نیز دو قطبی جنگ و صلح از سوی برخی جریان‌ها در کشور مطرح شده است.
 
غلامی با بیان این که دشمن پس از ناکامی در عرصه نظامی علیه ایران اسلامی چند راهبرد را برای مقابله با کشورمان در پیش گرفته است، افزود: نخستین راهبرد دشمن برای مواجهه با جمهوری اسلامی براندازی است.
 
وی، تغییر ساختار نظام را دومین راهبرد دشمن در مواجهه با ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن این راهبرد خود با تهاجم و شبیخون فرهنگی و تهی کردن کشور از درون دنبال می‌کند.
 
استاد حوزه علمیه، سومین راهبرد دشمن را بهانه‌های حقوق بشری و هسته‌ای علیه کشورمان برشمرد و ادامه داد: نظام سلطه در راهبرد چهارم، فشار حداکثری با تحریم‌های فلج کننده اقتصادی را در مقابل کشورمان دنبال می‌کند که در هیچ یک از این راهبرد‌ها موفق نبوده است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه صاحب نفوذ و قدرت است، افزود: جبهه مقاومت با مدیریت جمهوری اسلامی در شرایطی شکل گرفت که آمریکا و هم پیمانانش هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کردند، اما این راهبرد آن‌ها موفق نبود و نفوذ منطقه ایران اسلامی هر روز بیشتر می‌شود به همین دلیل دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا قدرت و اثر نفوذ ایران اسلامی را در کشور‌های حوزه مقاومت کاهش دهد.

مهمترین شاخصه ملت بزرگ ایران اسلامی در عبور از فتنه ها

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران نیز در این جلسه با اشاره به ایام شهادت شهید آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز ورود حضرت معصومه(ع) به قم، اظهار داشت: فتنه آبان 98 دارای ابعاد پیچیده‌ای بود که با مدیریت رهبر انقلاب و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی رفع شد.
 
حجت الاسلام ناصر شکریان با بیان این که ضد انقلاب به بهانه افزایش بنزین پروژه آشوب را در کشور کلید زده بود، افزود: اما مدیریت و رهنمودهای مقام معظم رهبری توطئه دشمنان را خنثی کرد.
 
وی در ادامه با اشاره به تحولات امروز منطقه و جهان به ویژه کشور‌های همسایه ایران مانند عراق و لبنان، افزود: همه برنامه ریزی‌ها در فتنه‌های منطقه با مدیریت آمریکا و هم پیمانانش در منطقه رخ می‌دهد و از این فتنه‌ها در راستای تغییر نظام‌های اسلامی و تضعیف جبهه مقاومت بهره برداری می‌شود که باید امت اسلامی در مقابل این فتنه‌ها ایستادگی کنند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود مدل امروز فتنه انگیزی در برخی کشور‌های اسلامی را بسیار پیچیده و برنامه ریزی شده عنوان کرد و تصریح کرد: به طور قطع و یقین در فتنه آبان ۹۸ که به بهانه مدیریت مصرف سوخت صورت گرفت همین مدل از فتنه انگیزی در جمهوری اسلامی هم برنامه ریزی شده بود که میزان خسارت نسبت به فتنه‌های سال ۷۸، ۸۸ بسیار بیشتر بود.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به رهبری بی بدیل رهبر معظم انقلاب در همه فتنه‌ها و تاکیدات ایشان در خصوص جدا کردن صف معترضان از آشوبگران، خاطر نشان کرد: بحث مدیریت مصرف سوخت و سهمیه بندی بنزین بستر ساز فتنه‌ای جدید در نظام اسلامی شد و به طور قطع اگر مواضع حکیمانه رهبر انقلاب در مقابل اینگونه اتفاقات نبود ابعاد این فتنه بیشتر از پیش بود.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به ایجاد برخی دو قطبی سازی کاذب در کشور در برخی جریان‌های سیاسی طی سال‌های اخیر اشاره و تاکید کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند و بار‌ها هم اعتراف کرده اند که نمی‌توانند از گزینه جنگ نظامی در مقابل با جمهوری اسلامی وارد شوند و به طور حتم در صدد برنامه ریزی برای ایجاد آشوب و فتنه انگیزی در درون نظام هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت با بصیرت ایران اسلامی پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری صف خود را از ضد انقلاب و اغتشاش گران جدا کردند، گفت: دشمن در جریان فتنه آبان ماه از خواست و مطالبات عمومی مردم در جهت فتنه انگیزی و آشوب در کشور استفاده کرد.
 
وی با بیان این که نظام اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی به کشوری مقتدر در جهان تبدیل شده است، افزود: امروز جمهوری اسلامی دارای نفوذ منطقه‌ای و بین المللی است و با ایجاد جبهه مقاومت در منطقه توانسته است ابهت پوشالی غرب به ویژه ایالات متحده را بشکند و همه نقشه‌ها و منافع آنان در منطقه با وجود هزینه‌های هنگفت با شکست روبرو شده است.
 
حجت الاسلام شکریان در پایان به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۹۸ اشاره و اظهار د اشت: انتخابات مهم‌ترین نماد مردم سالاری نظام اسلامی است و همه باید تلاش کنند تا مجلسی کارآمد، دغدغه‌مند و مکتبی و انقلابی در تراز جمهوری اسلامی در کشور شکل بگیرد و رفع همه موانع و مشکلات موجود استفاده از ظرفیت عظیم جوانان و نوجوانان و توجه به توان داخلی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، تاکید کرد: جوشش جوانان نشانگر این است که دوران تحریف تاریخ و وارنه نشان دادن حقیقت توسط صهیونیسم با ابزار رسانه و سلطه‌گری به پایان رسیده و این موج بیداری که امروز در دانشگاه‌های آمریکا شاهد آن هستیم، ارمغان خیزش افکار عمومی ضد جنایت‌های صهیونیسم است. متن بیانیه به شرح ذیل است:

بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

علائم زیادی وجود دارد که نظم کنونی جهان دارد تغییر پیدا می‌کند و نظم جدیدی بر جهان حاکم خواهد شد

رهبر معظم انقلاب در دیدار دانش آموزان(۱۴۰۱/۰۸/۱۱)

بیش از شش ماه از حملات وحشیانه، ناجوانمردانه و ضد انسانی رژیم اشغالگر قدس به غزه می‌گذرد. ده‌ها هزار انسان که عموم آنها کودکان، زنان و مردم بی دفاع بوده‌اند آماج حملات ویرانگر این رژیم جعلی قرار گرفته‌اند. همزمان با این جنایت‌ها موجی از اعتراض گسترده در جهان علیه متجاوزان و جنایتکاران صهیونسیت آغاز شد و تمام ابزارها و ظرفیت‌های نظام سلطه از جمله نهادهای حقوقی بین‌الملل و قدرت رسانه‌ای غرب، برای سرپوش گذاشتن بر این جنایت‌ها مورد استفاده قرار گرفت و علی‌رغم همه این تلاش‌ها، صهیونست‌ها و حامیان آنها در جنگ روایت نیز در برابر موج آزادی خواهی شکست خورده و افکار عمومی در جهان اکنون بیش از هر زمان علیه آن‌ها و نظام سلطه بیدار شده است.

دانشگاه و نهاد علم در تاریخ همواره آغازگر تحولات سیاسی و اجتماعی بوده و نفی استبداد و آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است که در این موضوع نیز شاهد انفجار و خروش وجدان‌های بیدار جوانان دانشجو علیه جنایت‌های ضد بشری و نسل‌کشی در غزّه بودیم که این جوشش جوانان نشانگر این است که دوران تحریف تاریخ و وارنه نشان دادن حقیقت توسط صهیونیسم با ابزار رسانه و سلطه‌گری به پایان رسیده و این موج بیداری که امروز در دانشگاه‌های آمریکا شاهد آن هستیم، ارمغان خیزش افکار عمومی ضد جنایت‌های صهیونیسم است.

از سوی دیگر فرهنگ رایج نظام‌های آموزش عالی در جهان؛ استقلال دانشگاه‌ها و نهادهای علمی در ساحت‌های گوناگون از جمله استقلال علمی و آزادی در بیان نظرات، دیدگاه‌ها و اندیشه‌ها بوده است و آزادی آکادمیک در نظام های آموزشی اصلی پذیرفته شده و مورد احترام است. اما در کشوری که خود را مدعی اول آزادی بیان در جهان می‌داند، شاهد هستیم که نقاب از صورت آنها کنار رفته و چهره حقیقی آزادی در غرب نمایان شده است و شدیدترین برخوردها و سرکوب‌ها علیه دانشجویان و اساتیدی که اعتراض مسالمت آمیز به نسل‌کشی و جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی داشتند توسط نیروهای نظامی در داخل دانشگاه‌های آمریکا صورت گرفته است.

ضرورت دارد؛ کلیه تشکل‌های دانشگاهی و نهادهای علمی در ایران و جهان از این اعتراضات مسالمت‌آمیز که علیه نظام سلطه شکل گرفته است، حمایت کرده و تأکید می‌کند جنبش های دانشگاهی ضمن استمرار این تجمعات، اجازه ندهند نظام استکبار در پناه قانون‌های اجتماعی و نهادهای بین‌المللی خودساخته صدای وجدان‌های بیدار در جهان را خاموش کنند و فارغ از هر گرایش سیاسی، دینی و مذهبی به حمایت از این جنبش سراسری دانشگاهی بپردازند.

امید است در پرتو این بیداری وجدان‌های پاک، شاهد نابودی رژیم جنایتکار صهیونیست و رفع ظلم و زورگویی در جهان و حرکت در مسیر تعالیم الهی باشیم.

کد خبر 6090922

دیگر خبرها

  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود و پرهیز از گسترش درگیری بود
  • بسیاری از بحران‌ها نتیجه رویکرد سلطه‌طلبانه غرب است
  • بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب بوده است
  • بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است