Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@07:07:59 GMT

پیگیری افزایش حقوق سربازان در بودجه

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۳۵۳۹

پیگیری افزایش حقوق سربازان در بودجه

سخنگوی قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح از پیگیری برای تامین اعتبارات مربوط به افزایش حقوق سربازان و مهارت‌آموزی به آنان خبر داد.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: طبق قانون حقوق سربازان وظیفه  باید حداقل ۶۰ و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان نیروهای مسلح باشد، اما به دلایلی که مهم‌ترین آن عدم تامین اعتبارات است، این امر محقق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سال‌هاست که در تلاشیم تا حقوق سربازان نیروهای مسلح افزایش یابد، ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده طی چند سال اخیر کمی این مبلغ افزایش داشته است، اما این رقم با آنچه که در قانون پیش بینی شده فاصله زیادی دارد.

کمالی با اشاره به فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیز گفت: برای امور مربوط به مهارت آموزی سربازان نیز نیازمند تخصیص بودجه و اعتبار هستیم و به همین دلایل نیز اخیرا به همراه فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی در مجلس شورای اسلامی حاضر شده و با رییس و برخی از اعضای کمیسیون امنیت ملی حول موضوع حقوق سربازان دیدار کردیم.

سخنگوی قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح با بیان اینکه در این دیدار رییس کمیسیون امنیت ملی از عدم پرداخت کامل حقوق سربازان انتقاد کرد، گفت: در این جلسه در مورد بودجه مهارت آموزی کارکنان وظیفه و ضرورت تامین اعتبارات لازم برای آن و نیز ضرورت پیش بینی منابع اعتباری برای افزایش حقوق سربازان نکاتی مطرح شد.

وی با بیان اینکه امیدوارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به تامین اعتبارات مربوط به مهارت آموزی سربازان و افزایش حقوق سربازان اقداماتی را انجام دهند، گفت: همانطور که رییس کمیسیون امنیت ملی نیز تاکید داشت، باید حقوق، مزایا و هزینه خوراک و پوشاک و سفر یک سرباز با حقوقی که دریافت می‌کند، تامین شود که البته در حال حاضر بار این هزینه بر دوش خانواده‌ها است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سربازي بودجه ۹۹ سردار كمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز کارگر، معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری، اظهار کرد: امروز به پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار، افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی تصویب شد و حقوق حداقل بگیران بازنشستگان حوزه تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت و یک بازنشسته دارای همسر و یک فرزند حداقل حقوق بالای ۱۰ میلیون تومان خواهد شد. برای سایر سطوح ۲۲ درصد به اضافه عدد ثابتی که معمول هر سال بود در هیات وزیران تصویب شد.

بیشتر بخوانید: حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش می‌یابد

وی ادامه داد: شش ماه از ابلاغ سیاست های اقتصاد دریا می گذارد و قرار بود تا دولت برنامه آن را تدوین کند. این برنامه تفصیلی و زمان بندی شده به تصویب دولت رسید. سازوکار اجرای این برنامه و وظایف هر دستگاه مشخص شده است این برنامه جامع است و ۴۰ حکم دارد و مبتنی بر یک سند است.

کد خبر: 1229122 برچسب‌ها بازنشستگان

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد
  • (ویدئو) جزئیات ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی