Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد دوران حضور نه چندان موفق مرتضی تبریزی در استقلال تهران به پایان خود رسیده و این مهاجم سابقا گلزن در نیم فصل دوم رقابت ها به تیم دیگری خواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی تبریزی ابتدای لیگ هجدهم و با هزینه ای سنگین به استقلال پیوست تا جای خالی مامه تیام را در این تیم پر کند ولی هرگز در جمع آبی پوشان موفق عمل نکرد و به نظر می رسد به پایان کار خود در استقلال رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریزی فصل گذشته و در مقطع پایانی فصل عملکرد بدی نداشت ولی امسال هنوز پایش به گلزنی باز نشده و استراماچونی هم نشان داد ، اعتقاد چندانی به او ندارد و در زمان غیبت دیاباته هم خیلی از تبریزی استفاده نمی کرد.

او در بازی روز گذشته استقلال مقابل ماشین سازی هم وارد زمین شد تا بتواند نتیجه را به سود تیمش برگرداند ولی در آخرین ثانیه های بازی یک فرصت طلایی را از دست داد که انتقاد شدید هواداران علیه او را به همراه داشت و اتفاقی که در این فصل چند باری رخ داده است و حالا به نظر می رسد تبریزی اولین گزینه جدایی از جمع استقلال باشد.

گفتنی است استقلالی ها پیش از این عنوان کرده بودند که به دنبال جذب گزینه های خارجی خوب همچون دیاباته در نیم فصل هستند که باید دید با خالی شدن فهرست استقلال پس از جدایی تبریزی خلیل زاده و همکارانش چه گزینه ای را به جمع آبی های تهرانی اضافه خواهند کرد.

خبرآنلاین

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تبریزی استقلال اخبار استقلال استقلال تبریزی مرتضی تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل

ستاره تیم فوتبال الهلال علی‌رغم درخشش در رقابت‌های این فصل لیگ حرفه‌ای عربستان، در مسیر جدایی از این تیم قرار دارد.

به گزارش مشرق، الکساندر میتروویچ مهاجم ۲۹ ساله و گلزن تیم ملی فوتبال صربستان، در آخرین روزهای نقل و انتقالات با قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون یورو و به مدت ۳ سال به از فولام انگلیس به الهلال پیوست.

میتروویچ با حضور در الهلال و با وجود مصدومیت نیمار تبدیل به ستاره بی چون و چرای این تیم عربستانی شد. او هم‌اکنون با ۲۲ گل زده بالاتر از بازیکنانی هم‌چون کریستیانو رونالدو و کریم بنزما با ۲۲ گل زده آقای گل لیگ حرفه‌ای عربستان تا بدین جای فصل است.

با وجود عملکرد این مهاجم ۲۹ ساله و صربستانی الهلال گفته می‌شود ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی الهلال علاقه‌ای به این مهاجم ندارد و این موضوع را به مدیران باشگاه اعلام کرده است. سایت اسپورت عربستان در خصوص این موضوع نوشت میتروویچ از ابتدا گزینه ژسوس نبوده و این مربی پرتغالی به دنبال مهاجمی با توانمندی‌ها بیشتر و بهتر است و به نظر می‌رسد این مهاجم صربستانی در تابستان از الهلال جدا خواهد شد.

لازم به ذکر است در صورت جدایی این مهاجم صربستانی، بسیاری از تیم‌های مطرح اروپایی به دنبال جذب وی هستند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی