Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح دیروز پنج شنبه ۲۸ آذر ماه، الهام اصغری رکورد جهانی شنا با یک دست بسته را در چابهار شکست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار این شناگر ایرانی، توانست در مدت زمان پنج ساعت و دو دقیقه، با یک دست بسته، 10 کیلومتر دهانه خلیج چابهار را  شنا کند و رکورد جهانی گینس این شنا را بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهام اصغری، از قهرمانان شنای ایران، پیش از این نام خود را در کتاب گینس، برای شنا با لباس اسلامی با دو دست بسته در مسافت پنج کیلومتر و پانصد و هشتاد متر را به ثبت رسانده بود.

این روزها الهام اصغری برای فیلمبرداری مستندی درباره زندگی‌اش، در چابهار است. این مستند به تهیه‌کنندگی مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی به کارگردانی طهورا ابوالقاسمی با حمایت منطقه آزاد چابهار از زندگی این شناگر ساخته می‌شود.

رکورد این شناگر در حضور گروه فیلمبرداری این مستند، ثبت شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران روابط عمومی و امور بین الملل کتاب گینس مهتاب کرامتی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید

به گزارش خبرنگار مهر؛ رقابت‌های شنای قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه با حضور ۱۷ تیم در استخر مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

عبدالباسط فلاحی شناگر شایسته کردستانی موفق شد ضمن کسب مدال طلا در ماده‌ی ۵۰ متر قورباغه، رکورد جدیدی را در این ماده که پیش‌تر نیز در اختیار خودش بود، با زمان ۴۳.۱۳ ثبت کند.

گفتنی است؛ این شناگر توانمند کردستانی، موفق شد در ماده ۵۰ متر پروانه مدال نقره و در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای آزاد نیز دو مدال برنز را بدست آورد.

کد خبر 6096148

دیگر خبرها

  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • (ویدئو) مجسمه‌های الهام گرفته از طبیعت
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران 
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • هشدار قرمز بارندگی شدید؛ افزایش شدت بارندگی در تهران + فیلم
  • تمدن ایرانی-اسلامی از عرصه جهانی حذف‌شدنی نیست