Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:25:38 GMT

متلک‌های شرور پیر کار دستش داد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۳۷۱۷

متلک‌های شرور پیر کار دستش داد

شرور سن و سال‌داری که اقدام به متلک پرانی به شهروندان و باجگیری از آنان از طریق بستن راه‌شان کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۶ روز چهارشنبه گذشته تعدادی از اهالی خیابان مدائن در شرق تهران با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و اعلام کردند که یکی از اشرار محل اقدام به برهم زدن نظم محل و ایجاد ترس و وحشت در میان اهالی کرده است که در همین راستا تیمی از ماموران کلانتری گلبرگ به محل مذکور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور ماموران در محل مشاهده شد فرد مذکور شروری ۵۴ ساله است که پیش از این بارها از سوی کلانتری دستگیر شده است. این فرد نیز با دیدن ماموران با سلاح سرد و چوب به سمت آنان حمله ور شد و سعی داشت متواری شود که موفق نشده و در همان محل دستگیر شد.

با انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این فرد با متلک پراکنی، باج خواهی و بستن مسیر مردم از آنان اخاذی  کرده و باعث مزاحمت و ایجاد ترس و وحشت در بین شهروندان شده بود که در همین راستا نیز پرونده‌ای برای وی تشکیل شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که این شرور شش بار دیگر نیز با همین عناوین مجرمانه دستگیر شده بود که برای بار هفتم پرونده‌ای برای او تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرور دستگيري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پراید سرقتی در جاده طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ "رحیم حاجی ده آبادی" گفت: ماموران پلیس راه "یزد-طبس" هنگام گشت زنی در جاده متوجه شدند یک دستگاه پراید به صورت مشکوک در کنار جاده و پشت تپه‌ها رها شده است. 


وی افزود: طی استعلام و بررسی‌های میدانی مشخص شد خودرو مسروقه است که بلافاصله مراتب به عوامل انتظامی اعلام شد.


 رئیس پلیس راه استان یزد افزود: در این زمینه پرونده تشکیل و پراید سرقتی تحویل ماموران انتظامی اشکذر شد.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • عبور از رودخانه منجر به فوت ۲ شهروند شد
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس