Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری انلاین به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بند پی، جمعه ۲۹ آذر در آئین افتتاح رسمی بزرگترین و مجهزترین شیرخوارگاه کشور با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: اقدام خیرین جهت ساخت بزرگترین و مجهزترین شیرخوارگاه کشور قابل تقدیر است.  

استاندار تهران ضمن تشکر از اقدام خیرین افزود: کار ارزشمند و بزرگی که توسط خیرین کشور و تهران صورت گرفته احداث بزرگ‌ترین و مجهزترین شیرخوارگاه کشور و حتی منطقه می‌باشد که با استانداردهای دنیا ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: امید است که شرایطی فراهم شود تا کسانی که نیاز به چنین خدماتی دارند به شکل برابر و عادلانه بتوانند از این شرایط و فضا به درستی استفاده کنند.  

محسنی بند پی‌با بیان اینکه ۹۳ درصد تصدی‌ها در بخش بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شده است گفت: همین شیرخوارگاه نیز به بخش خصوصی واگذار شده که به ۹۷ درصد تصدی‌ها رسیده است که افتخاری برای سازمان بهزیستی به حساب می‌آید.  

وی بیان داشت: این سرمایه‌ای ارزشمند مردمی شرایطی را فراهم کرده‌اند که ما کیفیت بخشی به خدمت را شاهد آن هستیم و انشااله به نیت خیر و داوطلبانه خیرین خداوند پاداش دنیوی و اخروی اعطا کند و ما نیز بستری را برای پویایی و سیاستگذاری و نظامی مستمر بر قانون مداری و شفافیت را مهیا کنیم.  

بر اساس این گزارش این ساختمان یکی از بزرگترین بناها با تجهیزات مدرن و به روز کشور است که به همت مجمع خیرین کشور، جامعه خیران حامی معلولان و حمایت خیران دیگر ساخته و متناسب با روحیه کودکان و منطبق بر استانداردهای بین المللی طراحی و معماری شده است.  

گفتنی است که این ساختمان با زیربنای ۷ هزار و ۱۴۰ متر مربع احداث شده، که شهرداری منطقه ۱۵ نیز با هدف بهره‌مندی بهینه کودکان از فضاهای این مرکز به کمک خیران آمده و مجموعه فعالیت‌هایی را در زمینه محوطه سازی، زیباسازی و فضای سبز در آن انجام داده و زیرسازی و اجرای عملیات مرمت، روکش آسفالت، عملیات تخریب و بازسازی جدول باغچه‌ها اجرا و ۶۰ متر طول تک جدول در این محوطه کار شده و یکهزار و ۵۰۰ متر مربع فضای سبز در محوطه انجام و ۵ هزار بوته گیاه پوششی شامل انواع درختچه، ساناز و نسترن کاشته شده است

لازم به ذکر است که در این شیرخوارگاه ۱۰۰ مترمربع بام سبز در ساختمان جدید اجرا و فضای سبز زیبایی در طبقه سوم برای کودکان ایجاد شده است.  

کد خبر 471553 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی سازمان بهزیستی تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی سازمان بهزیستی تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد

 

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عباس پوریانی از خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان سوادکوه شمالی و بازگشت به بیت المال خبر داد و افزود: در راستای حفظ حقوق بیت المال و انفال عمومی خصوصاً منابع طبیعی، با پیگیری‌های مستمر دادگستری حوزه قضائی و همکاری یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی، در راستای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، ۳۳ هزار و ۶۷۵ متر مربع از اراضی ملی تصرف شده توسط متجاوزین خلع ید و به بیت المال بازگشت.

وی با بیان اینکه طبیعت ارزشمند شمال کشور و مواهب خدادادی استان مازندران نیازمند توجه ویژه است، تصریح کرد: حفاظت از منابع طبیعی، انفال، اراضی دولتی و ملی، وظیفه‌ای شرعی و قانونی است و باید این ثروت خدادادی ارزشمند برای نسل‌های بعدی حفظ شود.

پوریانی خاطرنشان کرد: برخورد دستگاه قضائی با متعرضین به منابع طبیعی و اراضی ملی، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تغییر در قانون پیش فروش مسکن، سرمایه‌های انبوه سازان را جذب می‌کند
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • بزرگترین خدمت و جهاد خدمت به مردم است
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال مردم گذاشته‌ام
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود