Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی از فعالان اقتصادی این استان خواست در زمینه راه‌اندازی مراکز توانمندسازی اقتصادی مردمی نیز فعال شوند. ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، علیرضا رزم‌حسینی در همایش ملی ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی در مسیر  توسعه اقتصادی که در محل اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه کشور در حال حاضر در شرایط ویژه اقتصادی قرار دارد اظهار داشت: از جایی که نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رای مردم است، باید سرمایه‌های اجتماعی را افزایش داده و توجه به معیشت مردم در جنگ اقتصادی یکی از مهمترین مصادیق بالا بردن سرمایه اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه بخشی از اعتراضات مردم ناشی از تبعیض است خاطرنشان کرد: اگر با اجرای مدلی شبیه معین‌های اقتصادی، زمینه توانمندسازی مردم و رشد اقتصادی آن‌ها فراهم شود، اعتراضات کمتری را در کشور شاهد خواهیم بودیم. 

رزم‌حسینی اضافه کرد: اگر در مناطق پیرامون مجتمع‌های اقتصادی بزرگ از پتروشیمی تا صنایع و معادن، مردم به روش‌های مختلف برای توانمند شدن آموزش‌های لازم را فرا می گرفتند، امروز شاهد توسعه یافتگی این مناطق بودیم اما تاکنون کمتر انجام این مسئولیت اجتماعی از شرکت‌های مذکور مطالبه شده است.

میرسلیم: مجلس دهم ضد معیشت مردم عمل کرده است/ دولت مجری انتخابات است؛ نباید «له یا علیه» نامزدها صحبت کندحزب اتحاد ملت: استعفای روحانی بر مشکلات کشور و سختی معیشتی مردم می‌افزایددولت تلاشش را برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی ‌به کار ‌گرفته است

وی ادامه داد: تاکید بر این نکته که باید همانند کشورهای توسعه یافته به سمت تغییر رویکرد اساسی در سیستم مدیریتی کشور حرکت کنیم، تضعیف انقلاب اسلامی نیست بلکه حفظ نکردن مردم در سیستم مدیریتی، تضعیف انقلاب محسوب می‌شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: هنوز باور نکرده‌ایم که کشور در شرایط یک جنگ اقتصادی به سر می‌برد، برای همین اقتصاد را جناح‌بندی کرده و مفاهیم کاملا علمی اقتصاد را به سیاست‌های چپ و راست منتسب می‌کنیم.

رزم‌حسینی در ادامه سخنان خود خطاب به فعالان اقتصادی حاضر در همایش ملی «ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی در مسیر  توسعه اقتصادی» گفت: بخش خصوصی در یک برهه‌ای مسجد و مدرسه برای خدمت به مردم احداث می‌کرد اما امروز نوبت آن است که با توجه به شرایط موجود کشور و تحریم‌های اقتصادی، علاوه بر کارهای پیشین که ذکر شد، مراکز توانمند‌سازی را هم راه‌اندازی کنند.

وی با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: هر کشوری برای حفظ دامنه امنیت خود اقداماتی را حتی در خارج از محدوده سرزمینی انجام می‌دهد چرا که دایره امنیت ملی وسیع‌تر از آن است که هر کشوری فقط بخواهد آن را در داخل مرز خود حفظ کند.

انتهای پیام/281/ح

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: این شرکت به‌منظور جذب سرمایه در راستای اجرای کلان پروه‌های گردشگری شرکت در نمایشگاه دومین اجلاس روسای اتاق‌های بازرگانی اصفهان حضور یافت.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نمایشگاه دومین اجلاس روسای اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا اظهار داشت: این شرکت با تعیین مشی و رویکرد تعاملی با الگوی برد برد بخش قابل توجهی از پروژه‌های خرد مقیاس تفریحی و گردشگری را با حضور ارزنده سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تعامل شایسته با سازمان‌های متولی حوزه گردشگری به سرانجام رسانده است.

وی افزود: با برگزاری دومین اجلاس روسای اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا و برگزاری نماشگاه تعاملاتی در حاشیه آن، شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان نسبت به حضور در این نمایشگاه و اعلام ظرفیت برای ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و راغب به فعالیت در حوزه گردشگری در ساخت کلان پروژه‌های گردشگری اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: مطابق با دسته‌بندی‌های انجام شده در حوزه پیگیری و اجرای طرح‌های تفریحی و گردشگری پروژه‌های گردشگری موزه دوار اصفهان نما، خط دوم تله‌سیژ، فاز دوم شهر رویاها و احداث پارک برفی در رسته‌های کلان‌پروژه‌های این شرکت قرار دارد.

ساکت با اشاره به استقبال مدیران عرصه‌های اقتصادی از این غرفه، خاطرنشان کرد: با حضور شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در این مجموعه، مدیرانی همچون روسای اتاق بازرگانی شهرهای مختلف کشور و مهمانان خارجی این اجلاس در جریان کلان پروژه‌های این شرکت برای تعامل مناسب و اقدام ارزنده در حوزه تفریح و نشاط قرار گرفتند.

کد خبر 749577

دیگر خبرها

  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند