Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: طرح نظارتی شب یلدا در راستای احقاق حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سوء استفاده عوامل سودجو در سطح بازار، در استان درحال اجرا می‌باشد.

علیرضا ابوالحسنی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح نظارتی شب یلدا از 25 آذر ماه در راستای احقاق حقوق مصرف گنندگان، حفظ آرامش، تمرکز بازرسی‌ها کالاهای پرتقاضای و جلوگیری از سوء استفاده عوامل سود جو در سطح بازار، در استان در حال اجرا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح طبق روال سال‌های گذشته و با عنایت به پیش‌بینی افزایش نا متعارف قیمت‌ها ( خصوصا انواع آجیل، شیرینی، میوه و ... ) از تاریخ اعلام شده به دلیل افزایش تقاضا با ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط (تعزیرات حکومتی، اداره اماکن نیروی انتظامی، مرکز بهداشت، اداره کل استاندارد، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی ) عملیاتی شده است.

رییس روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان عنوان کرد: برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌ها جهت اجرای این طرح در راستای عرضه مناسب کالا با قیمت عادلانه، اقدامات نظارت و بازرسی در سطح واحدهای توزیع کننده به‌منظور حصول اطمینان از رعایت ضرایب سود مصوب و همچنین رسیدگی به موقع به شکایات مردمی و برخورد قاطع با تخلفات احتمالی، انجام شده است.

ویدر پایان اعلام کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم‌ فروشی وتقلب، احتکار،عدم صدور فاکتو،عدم برچسب قیمت و... از طریق شماره تلفن  ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان که در طول شبانه روز ازساعت ۷صبح الی ۲۲ پاسخگویی اپراتور و از ساعت ۲۲ به بعد از طریق  پیام‌گیر یا با مراجعه به محل معاونت بازرسی و نظارت این سازمان به‌صورت حضوری کتبی گزارشات خود را ارائه کنند و بازرسین این سازمان پس از اخذ گزارش سریعا اقدام به بررسی واعلام نتیجه گزارش کرده که پس از آن طی تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نظارت بر بازار بازار شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود و از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست.

او افزود: گروسی در ایران دیدارهایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد و مطمئنیم این گفتگو کمک می کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شود و بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم. بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز هستند برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند و ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

کد خبر 848661 برچسب‌ها محمد اسلامی - رئیس سازمان انرژی اتمی خبر ویژه هسته‌ای - انرژی

دیگر خبرها

  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود