Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امامی امین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه وظیفه کارگروه تنظیم بازار بازرسی و نظارت است، افزود: گوشت مرغ که با نرخ مصوب ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان به متقاضیان عرضه می‌شد اکنون در میادین میوه و تربار با نرخ ۱۱ تا ۱۲ هزار تومان و میوه به دلیل عرضه بیش از تقاضا نسبت به مدت مشابه سال گذشته ارزان‌تر به متقاضیان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با همکاری سازمان میادین میوه و تربار در استان تهران جشنواره‌هایی ویژه شب یلدا در میادین برگزار می‌شود و تولید کنندگان به صورت مستقیم کالاهای خود را با حاشیه سود کمتر به متقاضیان عرضه می‌کنند.

امامی امین خاطرنشان کرد: در غرفه‌های سازمان میوه و تربار کالاهای اساسی، مواد پروتئینی، میوه، آجیل و خوشکبار با قیمت مصوب و برخی کالاها به علت عرضه بیش از تقاضا کمتر از نرخ مصوب به فروش می‌رسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ادامه داد: نرخ گوشت گرم گوساله ۶۷ هزار، گوشت گوسفندی بین ۸۷ تا ۹۵ هزار و آجیل و خوشکبار براساس نرخ مصوبه اتحادیه ۷۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به شدت بازرسی و نظارت‌ها کمتر کسی فرصت سوء استفاده پیدا می‌کند اما ممکن است در برخی مکان ها در بالای شهر و جاهای لوکس به علت اجاره بالای مغازه‌ها نرخ کالاها کمی بیشتر از نرخ مصوب به فروش برسد اما بر این اماکن نیز نظارت و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی  یادآور شد: شهروندان چنانچه با افزایش قیمت کالا یا تخلفی مواجه شدند می‌توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ با ما در میان بگذارند تا نیروهای گشت بازرسی و نظارت در مکان مورد نظر حضور یابند و با متخلفان برخورد کنند.

برچسب‌ها استانداری تهران تنظیم بازار توسعه اقتصادی شب یلدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری تهران تنظیم بازار توسعه اقتصادی شب یلدا استانداری تهران تنظیم بازار توسعه اقتصادی شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است

به گزارش همشهری آنلاین؛ روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد که روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است.

کد خبر 848731 منبع: برنا برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با خوردن این میوه خوشمزه
  • تورم نقطه به نقطه فروردین ماه اعلام شد
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • تاثیر بی‌نظیر این میوه برای کاهش وزن
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان