Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس می‌گوید فضای مجازی باعث شد تا افرادی مثل او و جواد زرینچه از تیم‌شان کنار بروند و باشگاه سرخ‌پوشان باید شکایت‌های خود را در فضای مجازی پیگیری کند.

به گزارش ایسنا،‌ محسن خلیلی سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره برکناری‌اش گفت: وقتی برانکو تصمیم گرفت که برنگردد، یادم بود که خانه بودم و آقای عرب زنگ زدند و گفتند که تجمع شده و به من گفت با هواداران صحبت کن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت که ما همه چیز را حل می‌کنیم و من هم این‌ها را به هواداران گفتم. اتهامی به من زده شد که ناروا بود. در تیم‌های اروپایی، سرپرست تیم را به عنوان مدیر تیم می‌شناسند و قراردادها نیز با مدیر تیم‌ها چک می‌شود. اما من در پرسپولیس از قراردادها با خبر نبودم. من عضو کمیته نقل و انتقالات نبودم. درباره مربی پرسپولیس به من اتهامی زده شد و گفته شده بود که قرار است من یک مربی دیگر به جای برانکو بیاورم. من که با برانکو خیلی خوب کار کرده بودم برای چه باید این کار را انجام دهم؟ اصلا این مساله در حیطه کاری من نبود.

او درباره پرداختی‌های برانکو گفت: من در جلسات مدیریتی باشگاه نبودم اما اگر پرداختی آقای برانکو منظم‌تر بود، ایشان در پرسپولیس می‌ماند. پرسپولیس طلبکار زیاد دارد و هر لحظه ممکن بود همه وسایل‌ پرسپولیس را ببرند. برانکو به من گفت سومین نامه را به پرسپولیس زدم  و قانونا طبق قراردادی که داریم، می‌توانیم جدا شویم و در نهایت او خواست فضای جدیدی را تجربه کند.

خلیلی افزود:‌ من با مدیریت باشگاه صحبت کردم پول در باشگاه وجود داشت که حدود یک میلیون یورو پول نقد آماده شده بود اما برانکو قصد رفتن داشت. بعد از اینکه برانکو از پرسپولیس رفت، حدود 70 درصد این پول برای پرداختی بازیکنان و باشگاه انجام شد و بعضی‌ها تا مرز تسویه حساب رفتند.

سرپرست سابق پرسپولیس درباره اتفاق‌هایی که در فضای مجازی می‌افتد گفت: پرسپولیس یک صفحه اینستاگرامی چند میلیونی داشت که دست خود باشگاه نبود و 700 میلیون تومان با اسم پرسپولیس درآمدزایی کرده بود و باشگاه باید در این رابطه شکایت‌های لازم را انجام دهد اما در نهایت این پیج به پرسپولیس برگردانده شد. در همین فضای مجازی عکسی منتشر شده که ادعا داشت که محسن خلیلی در رستوران با افشین قطبی دیده شده است. من اهل نمایش نیستم و این مساله مشخص است که برنامه‌ریزی شده است و مردم نباید گول چنین چیزها را بخورند. من گفتم اگر عکسی وجود دارد  و جلسه‌ای برگزار شده است، با ذکر مستند به من نشان دهید. هیچکس نتوانسته این مساله را ثابت کند. عجیر کردن آدم‌ها در فضای مجازی باب شده است و آدم‌هایی وجود دارند که 20 پیج را مدیریت می‌کنند و می‌توانند به هر کسی تهمت بزنند. من آن روز با آقای زرینچه همدردی کردم چون یک موقع یک نفر در فضای مجازی زیر بخاری علیه او تهمت زده است. البته این اتهام‌ها زیر کولر برای من زده شد! این خبر را که یک صفحه اینستاگرامی علیه من زد، به خاطر این بود که می‌خواست که خبر اول باشد. این مساله اگر وجود نداشت من هنوز سرپرست تیم پرسپولیس بودم.

او درباره تفاوت‌های برانکو و کالدرون خاطرنشان کرد: کالدرون مثل برانکو با شخصیت است و از برانکو و کالدرون تجربه‌های خوبی را کسب کردم. کالدرون وقتی به پرسپولیس آمد، همیشه با من در ارتباط بود اما سرپرست تیم، کارهای اصلی‌اش، انجام فعالیت‌های اجرایی تیم است. خیلی‌ مواقع پادرمیانی‌ها میان بازیکنان و سرمربی در پرسپولیس انجام می‌شد. الان امید عالیشاه در لیست حضور ندارد و باید هر چه سریع‌تر اختلافاتی که میان این دو نفر است برطرف شود.

سرپرست سابق تیم پرسپولیس درباره جونیور براندآو گفت: قرارداد بسیتن با جونیور خواست خود سرمربی بود. باشگاه چند بازیکن را پیشنهاد داد و خود ایشان نفراتی را معرفی کردند که یا قیمت‌شان گران بود یا نمی‌شد که آن‌ها را قرضی به تیم آورد. جونیور به خواست خود سرمربی به تیم آمد و قراردادش بسته شد. کالدرون به من گفت اگر از بازیکن شناخت نزدیک نداشته باشید، مثل هندوانه در بسته می‌ماند.

او درباره گم شدن 2 میلیون دلار در باشگاه پرسپولیس گفت: من در جریان این مساله نیستم و اطلاعاتی در رابطه با مسائل مالی باشگاه ندارم. حتی وقتی کالدرون به پرسپولیس آمد و در ترکیه مذاکرات لازم انجام شد، من در آخر فهمیدم که قرارداد بسته شد.

خلیلی در پایان درباره برانکو تاکید کرد: ما با برانکو در ارتباط هستیم و حال همدیگر را می‌پرسیم. او من را در سرپرستی تیم بسیار کمک کرد و خود او توانست افتخارات زیادی با پرسپولیس کسب کند. اگر مدیریت درست در باشگاه وجود داشته باشد و پول درست خرج شود، برگشت پول هم وجود دارد. ما جای اشتباه نداریم و اگر اشتباهی کنیم، جبران ناپذیر خواهد بود. بهترین تصمیمی که فدارسیون می‌تواند بگیرد، آوردن برانکو است چون فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسد و به نوعی ایرانی است و می‌تواند کمک بسیاری کند. امیدوارم در این رابطه بهترین تصمیم گرفته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محسن خلیلی تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین گفت: در ادامه برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های سیزده گانه نیروگاه، واحد شماره ۲ بخاری به ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات پس از ۳۱ روز تلاش بی وقفه همکاران تعمیرات نیروگاه بخار به مدار تولید بازگشت.

دوستی افزود: برای کسب آمادگی تولید انرژی الکتریکی در واحد‌های بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه، هرساله با برنامه ریزی‌های انجام شده، ۱۷ فعالیت تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدید‌های دوره‌ای در ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی انجام می‌شود که واحد شماره ۲ بخاری به ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات، از اواسط فروردین ماه ۱۴۰۳ برای اجرای تعمیرات بازدید دوره‌ای از مدار تولید، خارج شده بود وپس از انجام فعالیت‌های تعمیراتی دوباره به مدار تولید برق برگشت.

وی بیان کرد: انجام تعمیرات اساسی الکتروموتور‌ها و پمپ‌های ۶/۶ کیلوولت، بازدید دوره‌ای لوله‌های فشاربالا، تعویض تعدادی از لوله‌های فاینال ری هیت، تعویض بسکت‌های میانی پیش گرمکن‌های هوا، رفع نشتی از دلتا‌های مربوط به برج خنک کننده اصلی واحد و دیگر اقدامات مرتبط با حوزه‌های الکتریک و ابزاردقیق، از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که در این دوره از تعمیرات انجام شده است.

معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین گفت: برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های نیروگاه شهید رجایی هرساله به منظور کسب آمادگی لازم برای تولید برق در پیک مصرف ماه‌های گرم سال، از پایان شهریور آغاز و تا پایان اردیبهشت سال بعد ادامه می‌یابد.

وی افزود: در ادامه برنامه‌های تعمیرات واحد‌های سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، هم اکنون واحد شماره چهار ۲۵۰ مگاواتی در نیروگاه بخار تحت تعمیرات بازدید دوره‌ای و واحد شماره ۲ بخار نیروگاه سیکل ترکیبی تحت تعمیرات نیمه سنگین می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد