Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوان ۳۵ ساله بشاگردی و اهل روستای « پاراپیون » بخش گافر شب گذشته بر اثر عقرب گزیدگی جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان بشاگرد، عقرب گزیدگی و جان باختن شهروندان بر اثر آن در شهرستان بشاگرد، به امری عادی تبدیل شده است و دیر رسیدن به مراکز بهداشتی و درمانی بر اثر خرابی راه ها یکی از عواملی است که خانواده هایی زیادی را هرساله در این منطقه داغدار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در روزهای گذشته خبری عقرب گزیدگی یک جوان ۳۵ ساله از  روستای پاراپیون در بخش گافر شهرستان بشاگرد که منجر به فوت وی شده است ،خانواده هایی را در این منطقه داغدار می کند که بیشترین گلایه را از خرابی راهها برای رساندن به موقع این جوان به مراکز بهداشتی وبیمارستان داشتند.پ

 

نامناسب بود راه و طغیان رودخانه باعث دیر رسیدن بیمار به مرکز درمانی شد

 

«احمد بیت الله زاده »، یکی از بستگان و همراه این بیمار به خبرنگار شبستان گفت: حدود ساعت یک بامداد چهارشنبه(۲۷ آذر) « عقرب، موسی هوشیاری » جوان ۳۵ ساله روستای پاراپیون را نیش می زندکه بلافاصله برای رساندن وی به بیمارستان اقدام می شود.

 

وی افزود: به علت خرابی راه ها و نبود وسیله نقلیه در روستای، بیمار را به وسیله یک دستگاه موتور سیکلت به سمت مرکز شهرستان بشاگرد و بیمارستان بقیه الله اعظم(عج) حرکت دادیم که در طول مسیر به علت خرابی راه و طغیان رودخانه جگین، شب تا به صبح روز بعد را پشت رودخانه سپری کردیم.

 

بیت الله زاده گفت: عاقبت صبح پنجشنبه(۲۸ آذر) با همکاری اهالی روستای نزدیک به رودخانه جگین، بیمار را به بیمارستان شهر سردشت رساندیم که بلافاصله اقدامات لازم انجام شد و پس از مشخص شدن نتیجه آزمایشات، بیمار به بیمارستان ابوالفضل(ع) شهرستان میناب اعزام شد.

 

اعزام بیمار به علت کاهش شدید پلاکت به بیمارستان میناب

 

« رحیم رحیمی »، کارشناس روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان بقیه الله اعظم(عج) بشاگرد نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این بیمار به علت عقرب گزیدگی حدود ساعت ۷ صبح به بیمارستان شهر سردشت مراجعه می کند که بلافاصله اقدامات و انجام ازمایشات لازم انجام می شود.

 

رحیمی افزود: نتیجه آزمایشات اولیه بیمار نرمال بود، اما برای احتیاط به بیمار گفته شده که پس از نیم ساعت مراجعه کند تا آزمایش مجدد انجام شود، که در مرحله دوم شاهد افت شدید پلاکت بیمار بودیم و وی را بلافاصله به بیمارستان میناب اعزام کردیم.

 

عاقبت بیمار در بیمارستان جان باخت

 

بیت الله زاده گفت: بعد از رسیدن به بیمارستان میناب و به علت وخامت حال بیمار، وی را بلافاصله بعد از پذیرش، به بخش ICU انتقال دادند که بعد از گذشت نیم ساعت از سوی کادر درمانی فوت بیمار را به ما اعلام کردند.

 

وی ضمن گلایه از مسئولان استانی و شهرستانی در خصوص خرابی راه های بخش گافر، گفت: با همه اقداماتی که در حالا انجام است، اما متاسفانه جاده های این بخش همچنان قربانی می گیرند که نیازمند عزمی جدی و تسریع در روند بهسازی و اصلاح جاده هاست.

 

گفتنی است؛ بشاگرد که در گویش محلی از آن به بَشکَرد نام برده می شود شامل بیش از 270 روستا و آبادی کم جمعیت و در جنوب شرق استان هرمزگان و همجوار با استان های کرمان و سیستان و بلوچستان است و در سال 1385 به شهرستان ارتقا یافت.

 

 

 

 

 


 

پایان پیام/673

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه کانون های مساجد استان همدان طرح ملی فهما طرح ملی فهما وحدت حوزه و دانشگاه بارندگی و سیلاب عقرب گزیدگی شهرستان بشاگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد

ابراهیم خالقی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و هشتمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم " محمدعلی درمیانی"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

او افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۵۳ ساله ساکن نیشابور که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین قرنیه‌های زنده یاد درمیانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر