Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@12:14:25 GMT

برخورد وانت با تریلی یک مجروح بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۴۵۹۸

برخورد وانت با تریلی یک مجروح بر جای گذاشت

برخورد یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه تریلی منجر به مجروح شدن راننده وانت پیکان شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی برخورد شدید پیکان وانت با تریلی در بزرگراه سلسله الذهب و محبوسی راننده وانت در درون وسیله، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله گروه نجات ایستگاه ۹(شهدا)را به محل حادثه در حوالی پلیس‌راه مشهد_ باغچه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با حضور نیروهای امدادی، آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه و قیچی هیدرولیکی ضمن رهاسازی راننده از درون خودرو، این فرد را که بشدت مصدوم گردیده بود، برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند و با ایمن‌سازی کامل محل سانحه به مأموریت خود پایان دادند.

گفتنی است علت این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

انتهای پیام/ 70042

منبع: فارس

کلیدواژه: پیکان مشهد پلیس راهور روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد