Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@17:23:17 GMT

استیضاح ترامپ نشان دهنده افول ایالت متحده است

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۴۷۳۱

استیضاح ترامپ نشان دهنده افول ایالت متحده است

حجت الاسلام باقری ارومی گفت: طرح استیضاح رییس جمهور آمریکا فارغ از هر گونه نتیجه آن نشانه دیگری از ضعف و افول ایالات متحده و نظام امپریالیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم، حجت الاسلام «محمدجواد باقری ارومی» در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر در ادامه سلسله مباحث وظایف منتظران در دوران غیبت به بیان کیفیت ولادت و امامت حضرت ولیعصر(عج) پرداخت و حفظ جان ایشان به وسیله غیبت را از الطاف خفیه الهی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اسالم ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت عیسی(ع) و تبریک سال جدید میلادی به هموطنان مسیحی، این پیامبر بزرگ الهی را از معجزات و نشانه های آشکار الهی خواند و گفت: حقیقت حضرت عیسی(ع) و مادر بزرگوارش حضرت مریم(س) آن چیزی است که در قرآن آمده و ایشان بشارت دهنده به نبوت حضرت خاتم(ص) و از یاران حضرت مهدی(عج) در هنگام ظهور خواهد بود.

 

وی با گرامیداشت سوم دی روز تشکیل ثبت احوال و تقدیر از زحمتکشان و خدمت‌گزاران این عرصه، ثبت وقایع حیاتی نظیر ولادت و وفات را جهت داشتن آمار دقیق برای برنامه‌ریزی مفید و پیشبرد اهداف یک جامعه ضروری دانست.

 

حجت الاسلام باقری ارومی طرح استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را فارغ از هر گونه نتیجه آن نشانه دیگری از ضعف و افول ایالات متحده و نظام امپریالیستی اعلام کرد و گفت: پیروزی بوریس جانسون به عنوان نخست وزیر انگلستان و موفقیت او جهت تشکیل دولت انگلیس، ان را سریع‌تر در مسیر خروج از اتحادیه اروپا موسوم به «برگزیت» پیش می‌برد و این هم نشانه دیگری از فروپاشی و افول قدرت غرب در جهان است.

 

خطیب نماز جمعه اسالم با اشاره به پایان مرحله اول بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی مجلس یازدهم در هیئت‌های اجرایی، اظهارکرد: همه باید تلاش کنیم در درجه اول مردم را به حضور حداکثری و شرکت پرشور در انتخابات و بعد از آن به انتخاب اصلح دعوت کنیم.

 

حجت الاسلام باقری ارومی گفت: باید توجه داشته باشیم بررسی صلاحیت‌ها و رأی مردم امانت بسیار بزرگ و سنگینی است که به معتمدان و ناظران سپرده شده است، مبادا به بهانه حضور حداکثری در امانت مردم خیانت کنیم و باید افراد شایسته، متعهد، متخصص، جوان و حزب اللهی در معرض انتخاب مردم قرار گیرند و مردم خود سرنوشت خود را تعیین کنند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان مسجد وحدت حوزه و دانشگاه بارندگی و سیلاب طرح ملی فهما کانون های مساجد طرح ملی فهما استیضاح ترامپ اسالم خطبه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است

ماموستا امجد محمودی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب با محکوم کردن سرکوب دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و کشتار مردم غزه اظهار داشت: خیزش دانشجویان در شهرهای مختلف آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی از دفاع به حق ملت مقتدر اما مظلوم فلسطین به ویژه مردم غزه نشان از آزادی خواهی قشر تحصیلکرده آنان است.

وی گفت: سوال اینجاست چرا مدعیان حقوق بشر که امروز دم از آزادی بیان و آزادی عقیده دارند از این خیزش جوانان تحصیلکرده دانشگاهی می ترسند و واهمه دارند؟ در حالی که آن ملت‌ها مالیات پرداخت می کنند و در مقابل سردمداران استکبار آن را دو دستی تقدیم رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل می کنند که با جان و ناموس ملتی که از حقوق به حق خود دفاع می کنند با انواع تجهیزات نظامی آنان را به خاک و خون کشیده و شهر غزه را با خاک یکسان کرده است.

امام جمعه موقت شهرستان مریوان در ادامه بیان داشت: شکی نیست که وعده آزادی ملت فلسطین از دست غاصبان و ارباب و حامیان غرب در آینده نزدیک با توفیقات الهی و با وجود نیروهای جوان مقاومت حماس از چنگ این رژیم غاصب و کودک کش خارج خواهد شد و بدست امت اسلامی خواهد افتاد و طبق آیه ی شریفه  ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم؛ و این در حالی است که امت اسلامی و حکام اسلامی باید در مقابل قدس شریف احساس مسئولیت داشته باشند و از حمایت های همه جانبه مردم فلسطین از هیچ تلاشی دریغ نکنند چون مسلمانان به منزله و مثابه یک پیکرند.

ماموستا محمودی تاکید کرد: اگر در هر جایی ضعیفی باشد باید با تمام توان خود برای تقویت آن ضعف ها و کاستی ها همت کرد و تمام آحاد مردم مسلمان از هر قبیله، زبان و مذهبی که باشند وارد میدان شوند تا در آینده نزدیک شاهد آزادی قدس شريف باشیم انشالله.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • 6 علامت که می‌تواند نشان دهنده تومور مغزی باشد
  • پرواز شهرکرد به عسلویه برقرار شد
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود