Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به بصیرت ملت ایران و حضور به موقع آنها در خنثی کردن اغتشاشات آبان‌ماه امسال گفت: چنین مردمی مستحق دریافت خدمات ارزنده هستند و لازم است مسئولان در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند. ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به سالروز ولادت حضرت عیسی(ع) اظهار داشت: آن حضرت جزو پنج پیامبر اولوالعزم است و پس از ظهور حضرت مهدی(عج) همراه و در رکاب آن حضرت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهمیت خدمت سربازی اشاره کرد و افزود: خدمت سربازی برای حفظ امنیت و آرامش کشور بوده و نوعی عرصه خدمت‌گزاری به کشور هم به‌شمار می‌رود و سربازان در این دوران با انواع مهارت‌ها آشنا می‌شوند.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به هفته راهداری، عنوان کرد: راهداران و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خدمات ارزنده‌ای در طول سال به‌ویژه در فصل زمستان ارائه می‌دهند.

حکمتی‌نیک با بیان اینکه امروز شاهد تقابل دو جبهه حق و باطل در عرصه جهانی و بین‌المللی هستیم، ابراز کرد: جبهه حق ایران اسلامی است و جبهه باطل هم نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.

وی با اشاره به اینکه نظام سلطه در طول چهل سال اخیر انواع توطئه‌ها را علیه ایران اسلامی طراحی و اجرا کرده اما به لطف الهی در هیچکدام موفق نبوده است، عنوان کرد: کینه و دشمنی نظام سلطه با ایران اسلامی عمیق و دیرینه است و رهبر معظم انقلاب هم تاکنون بارها به این مسئله اشاره داشته است.

امام‌ جمعه قم: راه‌حل ساماندهی اوضاع اقتصادی توجه به منویات مقام معظم رهبری استامام جمعه موقت مشهد: مسئولان به مردم «کم‌توجهی» نکنندامام جمعه اردبیل: تقوا روح و نفس را از گناه محفوظ نگه می‌دارد

امام جمعه موقت یاسوج گفت: ماهیت نظام سلطه ارتکاب انواع جنایت‌ها، ظلم و ستم‌ها علیه بشریت است و خوی استکباری و استبدادی دارد در حالی که ماهیت نظام اسلامی دفاع از مظلومان جهان و مبارزه با ظلم است.

حکمتی‌نیک بیان کرد: آخرین توطئه آمریکا و استکبار جهانی علیه ایران راه اندختن ناآرامی‌های آبان‌ماه امسال به بهانه سهمیه‌بندی و گرانی بنزین بود که این توطئه با تدبیر رهبر معظم انقلاب، بصیرت ملت ایران، تبعیت و پیروی از ولی فقیه و حضور به موقع مردم در صحنه خنثی شد.

وی با بیان اینکه چنین مردمی مستحق دریافت خدمات ارزنده هستند و لازم است مسئولان در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند، ابراز کرد: افول سیاسی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا نزدیک است با این وجود هم‌اکنون هم به دنبال فشار حداکثری به ایران هستند اما ماهیت نظام سلطه کاملا برای ملت ایران مشخص شده است.

انتهای پیام/543/ح

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته کار و کارگر و همچنین شعار سال، گفت: تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است، زیرا نقش اصلی تولید بر عهده کارگران است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های  نماز جمعه اصفهان با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: جهش تولید باعث استقلال اقتصادی می‌شود و استقلال اقتصادی نیز زمینه‌ساز استقلال سیاسی و فرهنگی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، تصریح کرد: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق باعث شد موج اعتراض‌های مردمی در قبال جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی به درون کشورهای اروپایی و حتی خود آمریکا راه پیدا کند، به‌طوری که دانشگاه‌های این کشورها محل اعتراض دانشجویان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج