Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:59:31 GMT

مجلس در تراز گام دوم انقلاب اسلامی باشد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۴۹۴۱

مجلس در تراز گام دوم انقلاب اسلامی باشد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان با بیان اینکه یکی از موضوعات مهمی که جامعه آرام آرام وارد آن می‌شود بحث مهم انتخابات است افزود: اکنون ما در شرایط کاملاً حساسی قرار داریم و وارد گام دوم انقلاب شدیم و در این گام کارهای بسیار بزرگی در دستور کار است که هم باید پیشرفت کشور شتاب بگیرد و و جدی‌تر شود و هم از زاویه دیگر هر چه ما پیشرفت هایمان بیشتر شود دشمنی دشمنان ما نیز جدی تر خواهد شد که باید به این توجه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تاکید کرد: هر حرکتی که داخل کشور ما و از همفکران ما سر بزند ممکن است دشمن از آن سوء استفاده کند و بر آن حرکت سوار شود و از آن بهره برداری کند لذا شرایط بسیار حساس است و ما نباید به گونه‌ای حرکت کنیم و رفتاری از ما سر بزند که دشمن به آن طمع داشته باشد زیرا دشمن در اسنادی که به دست آمده است سال نود و هشت را سال پیروزی خود را اعلام کرده بود.
وی با بیان اینکه باید مراقب رفتار و گفتار خودمان در انتخابات باشیم گفت: دشمن خطی دارد و سعی می‌کند در کشورهایی که با آن موافق نیستند خطش را پیاده کند و خط دشمن خط نفوذ، استفاده از آدمها و حساسیت زدایی نسبت به استکبار و بی دولت کردن ملتها است که نمونه آن را در اطراف خودمان می بینیم.
امام جمعه کرمان انتخابات را حق الناس دانست  و اظهار داشت: این حق الناس ابعادی دارد و یکی از ابعاد آن این است که رای مردم همانگونه که واقعاً هست منعکس شود که خدا را شکر کشور ما از اول انقلاب تاکنون خلاف این موضوع را نداشته است.
وی افزود: بعد دیگر حق الناس این است صلاحیت داوطلبان با حساسیت مورد ارزیابی قرار گیرد تا حقی از نامزدی ضایع نشود و این بر عهده هیات‌های اجرایی و نظارت است و از طرف دیگر افرادی که لیاقت ندارند و نامحرمان و نااهلان به صحنه انتخابات راه پیدا نکنند و در معرض آرای مردم قرار نگیرند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ابراز کرد: نکته دیگر رعایت اخلاق و تخریب نکردن افراد توسط رقبا و طرفدارانشان است و این نیز از حق الناس است. ما فقط حق داریم از صلاحیت‌ها و عملکرد خودمان با مردم حرف بزنیم و در مورد دیگران هیچ حقّی نداریم که حرف بزنیم و تخریب  کنیم 

برچسب‌ها کرمان ایرنا نماز جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا نماز جمعه کرمان ایرنا نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس جوهری افزود: در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ۲ داوطلب برای یک کرسی مجلس به رقابت خواهند پرداخت.

وی یاد آور شد:انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیکی خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات