Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهار داشت: نمایندگان ولی فقیه در این دیدار از موضع‌گیری دقیق ولی امر مسلمین در مقابل حوادث اخیر قدردانی کردند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: حضرت آقا فرمودند؛ در زمان امام خمینی (ره) نیز اشکالاتی بر دولت وارد بود و امام از دولت‌های مختلف حمایت کردند اگر ضعفی است کمک شود تا برطرف شود البته مشکلات مردم را باید دید و هم در مورد مشکلات و هم در حوزه فعالیت‌ها توضیحات لازم داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه ای در اینباره بیان کردند؛ انتخابات همواره مایه افتخار انقلاب و نظام بوده و است و مسوولان باید افراد شایسته و متعهد را تایید و مردم نیز فارغ از حب قومی، حزبی و غیره به افراد قابل صلاحیت رای بدهند.

 نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در دیدار با ولی فقیه از ایشان بابت توجه به سیستان و بلوچستان و اختصاص سرمایه و اعتبارات از صندوق توسعه ملی برای اجرا پروژه های استانی تشکر و قدردانی کردیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محامی افزود: همچنین پیشنهاد دیدار مردم سیستان و بلوچستان با ایشان را دادیم که مورد قبول معظم‌له واقع شد و در حال بررسی است.

 نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان یکی دیگر از مصادیق مهم تقوا را چگونگی انتقال اخبار و اطلاع رسانی دانست و اظهار داشت: باید در حوزه انتقال خبر و اطلاع رسانی دقت بسیاری انجام شود و اخبار به صورت صحیح و مناسب به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

امام جمعه زاهدان با اشاره به برگزاری همایش خورشید ولایت به مناسبت سالروز تبعید رهبر معظم انقلاب به ایرانشهر اظهار داشت: یاد و خاطرات مقام معظم رهبری همیشه مورد توجه مردم این استان بوده و ایشان نیز همواره نسبت به مردم این استان علاقه داشته و دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محامی  تصریح کرد: هفته گذشته تولیت آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان حضور یافتند و تفاهم نامه‌های مختلفی را با استاندار این استان به امضا رساندند.

 نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با اشاره به سالروز حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان بیان کرد: ۲۸ آذر سال گذشته شاهد سوختن چهار کودک معصوم در میان آتش بودیم امری که علاوه بر گزارش کامل این حادثه مجازات خاطیان نیز نیاز به توجه بیشتر مسوولان و مردم در حوزه آموزش و پرورش و عدم تکرار چنین حادثه تلخی دارد.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه سازمان بهزیستی طی ارائه گزارشی از هزار و ۷۰۰ مددجو در نوبت دریافت خدمات جهیزیه و ازدواج خبر داد و اظهار داشت: کمک در این بخش از جمله مصادیق مهم کار خیر و تقواست و هر کسی بتواند باید در این راه کمک کند. 

حجت‌الاسلام و المسلمین محامی به بحث سوخت و سیلندر گاز در این استان اشاره کرد و افزود: در نشست های مختلفی که به منظور پیگیری مشکل سوخت مردم انجام شد و بر اساس آنچه که مسوولان اعلام کردند سهمیه دریافت گاز مایع استان در سالجاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است اما موضوع فروش سهمیه نفت سفید توسط برخی خانواده‌ها و استفاده از گازمایع در کنار افزایش نرخ بنزین و استفاده خودروها از گاز ال پی جی و همچنین ضعف مدیریتی در توزیع مناسب ازعوامل افزایش تقاضا به نسبت سال‌های قبل بوده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محامی اظهار داشت: مسوولان سیستان و بلوچستان در دیدار های مختلفی با مسوولان کشوری در حال برطرف کردن این مشکل هستند که امیدواریم هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

امام جمعه زاهدان در بهخش نخست خطبه دوم تقوا را آرایش روح و زینت جان آدم‌ها دانست و گفت: انسان متقی در جامعه؛ عدالت خواه و به دنبال گسترش عدالت، اخلاق و رعایت انصاف است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: تقوا موضوع بسیار مهمی است که باید همواره خود و دیگران را به این امر سفارش کنیم.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: انسان متقی در برخوردهای سیاسی و اجتماعی همواره رعایت اخلاق را داشته و خویشتن دار است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان نماز جمعه زاهدان مصطفی محامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان نماز جمعه زاهدان سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان نماز جمعه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه از سوی مسئولان، از اهداف برپایی این میز خدمت است.

خلیل احمد سلامی اظهار کرد: در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مدیران حوزه کارگری در میان گذاشتند.

وی افزود: در همه ایام سال، برنامه دیدار چهره به چهره با مردم و حضور در مرکز سامد از سوی مدیران دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برگزار می‌شود تا کار مردم سریعتر و به سهولت انجام شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف