Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@22:06:30 GMT

پروژه استعفای رئیس‌جمهور یک آدرس غلط است

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۵۰۳۵

پروژه استعفای رئیس‌جمهور یک آدرس غلط است

گروه سیاست و اقتصاد_ امام جمعه بجنورد با بیان اینکه پروژه استعفای رئیس‌جمهور یک آدرس غلط است به آشوب‌های اخیر اشاره کرد و گفت: عده‌ای آشوب‌گر از اعتراض مردم سوء استفاده کردند.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، امروز، ۲۹ آذرماه، در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه بجنورد اظهار کرد: در این آشوب‌ها عده‌ای بیانیه‌های ذلت‌بار دادند که حتی یک کلمه از اسلام در آن به کار نرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این میان از سوی برخی از افراد مساله استعفای رئیس جمهور نیز مطرح شد که اتفاقا این موضوع از سوی دشمنان ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه استعفای رئیس جمهور یک آدرس غلط است و باید رئیس جمهور بماند و به مردم خدمت کند.

امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به اینکه هیچ تقوایی، سودمندتر از تقوای زبانی نیست، گفت: بسیاری از نابسامانی ها به علت آن است که تقوای زبانی نداریم، به عنوان مثال در فضای مجازی هر موردی را نشر می دهیم.

وی افزود: در ایام انتخابات باید انصاف به خرج دهیم، به کاندیداهای دیگر احترام بگذاریم و چیزی نگویم که آبروی شخصی به خطر افتد و باید مرزها را رعایت کنیم.

یعقوبی ادامه داد: باید نظام را مورد توجه قرار دهیم، دولت‌ها و دوره‌های مجلس می‌آیند و می‌روند و آن چه ماندنی است و باید بماند، نظام است و همه باید در حفظ نظام کوشش و تلاش کنیم.

وی اظهارکرد: از طرفداران نامزدها نیز درخواست می‌شود، در حال حاضر که زمان تبلیغات نیست اما برخی آن را انجام می‌دهند، در تبلیغات نامزدهای مورد نظر خود انصاف داشته باشند.

امام جمعه بجنورد تاکید کرد: انتخابات قرار نیست که ما را از یکدیگر جدا کند.

وی در ارتباط با شب یلدا نیز گفت: یلدا سند دینی ندارد اما سند عقلی به دلیل اینکه خانواده‌ها را دور هم جمع می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 

روح الله دهقانی فیروزآبادی٬ معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی در حاشیه حیاط دولت و در جمع خبرنگاران گفت: در مورد پروژه دانشگاهی طراحی هواپیما صحبت کردم؛ نه ساخت هواپیمای ۱۰۰ نفره! اما رسانه استعماری سخنان من را به ساخت هواپیمای ۱۰۰ نفره ربط داد. 

او گفت: کار‌های ساخت هواپیمای ۱۰۰ نفره به صورت جدی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • از پروژه هواپیمای ۷۲ نفره چه خبر؟
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی