Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@22:39:37 GMT

قم پیشگام کاهش تلفات جاده‌ای است

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۵۲۱۶

قم پیشگام کاهش تلفات جاده‌ای است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ابوالفضل جمالی، اظهار داشت: تمام تصادفات جاده‌ای استان قم در سال های اخیر مطالعه و ۶۵ نقطه حادثه خیز به عنوان نقاط پر تصادف در محورهای مواصلاتی استان شناسایی و تاکنون ایمن سازی ۴۴ نقطه انجام‌شده و اصلاح ۲۱ نقطه دیگر نیز در دستور کار است.

جمالی، سیستم حمل و نقل هوشمند را مهمترین راهکار برای کاهش تصادفات جاده ای دانست و گفت: ۲۸۰ سامانه هوشمند از جمله ۲۱ دوربین نظارتی، ۸۰ دوربین تردد شمار، ۶۷ دستگاه کنترل سرعت و نصب ۱۰ تابلوی هوشمند ترافیک در جاده های استان نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: احداث و بهسازی ۲ هزار کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ابرار در کشور برنامه ریزی شده است که سهم این استان ۲۴ کیلومتر راه روستایی است که این هدف گذاری تا پایان سال ۹۸ درد قم تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم، رانندگان بخش حمل و نقل را سربازان ولایتمدار دانست و گفت: رانندگان در جاده های کشور، کالاهای اساسی کشور را جابه‌جا می‌کنند تا نیاز بخش های مختلف کشور را تامین و مانع از ایجاد کمبود کالاهای اساسی می‌شوند.

جمالی تاکید کرد: راهداری و حمل‌ونقل جاده ای قم با هشت راهدار خانه و ۱۰۵ ماشین آلان سبک و سنگین، ارتقای ایمنی جاده‌های استان، ارتقای سطح کیفی جابه‌جایی و همچنین روان‌سازی ترافیک را به عهده دارد.

وی با بیان اینکه به دلیل موقعیت دینی قم، این شهر سالانه پذیرای بیش از ۲۰ میلیون زائر است اظهار داشت: این استان با هشت مسیر اصلی مواصلاتی، شاهراه اتصال ۱۷ استان است که این موجب شده تا سالانه ۱۶۹ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شود.

جمالی افزود: ستاد قرارگاه حمل و نقل زمستانی در استان ایجاد و در این راستا خرید و ذخیره سازی پنج هزار تن شن و نمک، توزیع پنج هزار کیسه شن و نمک و  تامین ماشین آلات مورد نیاز برای بازگشایی مسیرها در زمان بارش برف انجام شده است.

کد خبر 471585 برچسب‌ها حمل و نقل استان قم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن از ساعت 17 در زمین اشتوتگارت به میدان رفته و توماس توخل به دلیل در پیش بودن بازی با رئال، تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرد. 

در ترکیب بایرن گریرو که برابر رئال کار را از ابتدا شروع نکرد، فیکس بود ولی در دقیقه 16 مصدوم شد و جای خود را به گورتزکا داد. خبری بد برای توماس توخل که احتمالا این مدافع هافبک پرتغالی را برابر رئال در اختیار نخواهد داشت. او روی زمین نشست در حالی که مشخصا درد داشت. 

دیگر خبرها

  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • سیل شبستر تلفات جانی نداشت
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • جزییات «شب نغمه‌های اذان ایرانی» اعلام شد/ تجلیل از ۲ موذن پیشگام
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • افزایش تلفات فروریختن جاده در چین به ۳۶ نفر