Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: زینت تقوا که آرامش جان انسانی است تنها آرایش تن نیست و مهم‌تر از آن زینت دهنده روح است که باید در زمینه گسترش عدالت باشد.

وی افزود: انسان متقی و پرهیزگار در جامعه اینگونه است، اهل تقوا، اخلاقمدار و خویشتن دار است و خشم خود را کنترل می‌کند و در اختلافات به دنبال خاموش کردن آتش اختلاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به دیدار اخیر خود با رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: ایشان در پاسخ به سوالات نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها نسبت به برخی اقدامات دولت هم تاکید بر انسجام جامعه اسلامی داشتند.

وی افزود: مقام معظم رهبری همچنین فرمودند که انتقاد فی نفسه مشکلی ندارد اما نباید به گونه‌ای باشد که آسیب به جامعه برساند و همچنین نباید موجب ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه شود.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب خواستند که امامان جمعه در مقابل دولت قرار نگیرند زیرا دولت هم از همین مردم است و البته مشکلات مردم هم باید گفته شود.

وی تاکید کرد: این نگاه رهبر معظم انقلاب که هم توجه به مردم دارند و هم دولت نشان از عدل و انصاف ایشان دارد.

آیت الله محامی تاکید کرد: نکته بعدی که بسیار مهم است این است که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تأیید صلاحیت‌ها افرادی به مردم معرفی شوند که صالح، متعهد و خدمتگذار باشند.

وی ادامه داد: دیروز در ایرانشهر سالگرد خورشید ولایت به مناسبت سالگرد تبعید مقام معظم رهبری برگزار شد که یاد و خاطرات رهبر معظم انقلاب زنده شد و علاقه مردم نسبت به رهبری و رهبری نسبت به مردم این استان بیشتر دیده شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در هفته گذشته تولیت آستان قدس رضوی در زاهدان حضور داشتند و تفاهم نامه‌هایی به امضا رسید که آستان قدس برای پیشرفت سیستان و بلوچستان و همچنین چند طرح در این استان فعالیت کند.

وی افزود: ۲۸ آذر ۹۷ چهار کودک معصوم در بین دیدگان مردم و مسئولین مدرسه در آتش سوختند و از این گونه اتفاق‌ها در کشور بسیار رخ داده بخصوص در این استان، که دادستانی محترم و مسئولین وقت آموزش و پرورش ورود کردند و تعدادی مقصر اعلام شدند اما اینکه راحت از جان فرزندان مردم بگذریم کار درستی نیست.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: مسئولین باید نسبت به تمام مدارس استان نگاه ویژه ای داشته باشند که سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس ایمن باشد تا ان شاءلله دیگر شاهد اینچنین اتفاقاتی نباشیم.

وی افزود: نکته بعدی که به آن اشاره می‌کنیم توزیع سوخت و همچنین گاز در استان است که مردم با کمبود آن واجه هستند چرا که با گرانی بنزین و استفاده مردم از گاز برای سوخت خودرو و همچنین برای گرمایش خانه‌ها، تقاضا بیشتر شده است و مسئولین وظیفه دارند تا هر چه سریع‌تر این مشکل را پیگیری کنند و مشکلات مردم را برطرف کنند و همه دستگاه‌های ذیربط باید پیگیر خدمات به مردم استان باشند.

کد خبر 4802837

منبع: مهر

کلیدواژه: نماز جمعه زاهدان سیستان و بلوچستان بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین بارش برف بیرجند یاسوج بارش باران هفته پژوهش خطبه های نماز جمعه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود

 رضا رضایی در مراسم غبارروبی گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود گفت: دیدار رهبر انقلاب با معلمان دریایی از شعف، انگیزه و امید را در فرهنگیان برای اتفاقات خوب آینده ایجاد کرد؛ مقام معظم رهبری عالمانه و با اشراف کامل مسائل و برنامه‌های آموزش و پرورش را در دیدار با معلمان تبیین کردند.

رضایی با بیان اینکه سند تحول بنیادین مبنای تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش استان کرمان است گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تهیه نقشه اجرایی سازی سند تحول بنیادین در سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش استان در این زمینه در سطح کشور پیشگام بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد:مقام معظم رهبری ضمن تاکید بر نقش موثر فرهنگیان در کشور، رسالت خطیر معلمان و آموزش و پرورش را به جامعه فرهنگی، مردم و مسئولان یاد آوری کرد و شور نشاط و پویایی را به آموزش و پرورش تزریق کرد.

رضا رضایی افزود: یک نکته قابل تامل این است که بیانات حضرت آقا تکلیفی را برای همه روشن می‌کند که هر کس باید نسبت به شکل‌گیری هویت نسلی آینده کشور نقش خود را هم خوب ایفا کند.

وی گفت: با توجه فرمایشات حضرت آقا، شکل‌گیری هویت نسلی آینده محوری‌ترین دستگاه آموزش و پرورش است و همه باید کمک کنند تا مجموعه دستگاه در حمایت وظیفه خود را به خوبی ایفا کند.

رضایی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به اقدامات معاونت پرورشی هم تاکید داشتند، و معاونت پرورشی استان هم باید جدی نسبت به موضوع دانش آموز با نگاه راهبردی بر اساس ویژگی بومی و منطقه‌ای وارد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • نیاز آینده جامعه ما نسل جوان پرجسارت و متعهد است
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد