Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران در خصوص احتمال تعطیلی مدارس و ادارات تهران گفت: در حال حاضر نمی‌توان گفت که فردا مدارس یا ادارات تعطیل هستند یا خیر، همه این موارد در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به‌ آن پرداخته خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، انوشیروان محسنی بند پی در گفت‌وگو با تسنیم، در رابطه با برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اظهار کرد: این جلسه امروز از ساعت 16 برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال تعطیلی مدارس و ادارات تهران وجود دارد یا خیر گفت: در جلسه امروز در رابطه با این مواد تصمیم‌گیری می‌شود اما به طور کل در خصوص تعطیلی ادارات باید وزارت بهداشت گزارشی را ارائه کند و در واقع تعطیلی ادارات منوط است به گزارش وزارت بهداشت.

استاندار تهران گفت: در حال حاضر نمی‌توان گفت که فردا مدارس یا ادارات تعطیل هستند یا خیر و همه این موارد در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به‌ آن پرداخته خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آلودگی هوا چهارشنبه سوری تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یخ؛ جواهر کمیاب!

همشهری آنلاین - سیدسروش طباطبایی‌پور: این در حالی‌است که یک قطعه نان باگت استاندارد در این کشور، ۲۵۰فرانک است. دلیلش هم روشن است؛ گرما! موج گرمایی که این روزها و در اواخر ماه آوریل، دمای این کشور را تا ۴۸درجه بالا برده و مردم را بی‌تاب کرده است.

بیش‌تر بخوانید: گاوها ؛ متهم ردیف اول گرمایش زمین!

افزایش گرما، باعث قطع برق طولانی‌مدت در این کشور شده و زندگی را برای مردم این کشور فرانسوی‌زبان، سخت‌تر کرده است.

رنج گرما

«سومایلا مایگا» جوانی است ساکن حومه پایتخت. او می‌گوید: «دمای هوا در شب‌ها، گاهی به ۴۶درجه سانتی‌گراد می‌رسد و این شرایط را برای من غیرقابل‌تحمل کرده است. من گاهی شب‌ها هم از گرما، سرگیجه می‌گیرم.»

در این کشور فقیرنشین، به‌خاطر گران‌بودن سوخت، مردم نمی‌توانند در ساعت‌های طولانی بی‌برقی، از ژنراتورهای بنزینی جایگزین هم استفاده کنند.

دکتر «یاکوبا تولوبا» هم در بیمارستانی در پایتخت کار می‌کند. او می‌گوید: «لااقل در بیمارستان ما، روزانه ۱۵نفر به‌خاطر گرما بستری می‌شوند. آنها به‌خاطر گرما، کم‌آبی و ناراحتی‌های تنفسی را تجربه می‌کنند.»

تعطیلی مدارس

مدارس این کشور هم در این روزها، به‌خاطر گرما و اقدام پیشگیرانه برای سلامت بچه‌ها، تعطیل شده. حتی از مردم مسلمان این کشور خواسته شده با وجود اتمام‌ ماه مبارک رمضان، به‌خاطر شرایط آب و هوایی، روزه‌ نگیرند.

این موج گرما، علاوه بر همسایگان این کشور مثل ساحل عاج، نیجر و سنگال، برخی کشورهای جنوب شرق آسیا را هم در نوردیده. مثلا در فیلیپین هم گرما امان مردم را بریده و این روزها باعث تعطیلی مدارس این کشور شده است.

کارشناسان، «انسان» را متهم ردیف اول گرمایش زمین می‌دانند و امیدوارند این متهم متواری، روزی سر عقل بیاید و هوای زمین و محیط‌زیست اطرافش را بیش از گذشته داشته باشد.

کد خبر 848139 برچسب‌ها گرما کره زمین محیط زیست جهان آفریقا

دیگر خبرها

  • یخ؛ جواهر کمیاب!
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)