Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور گفت: مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در ۸ گروه پژوهشی به فعالیت می‌پردازد. وحید احمدی، مشاور وزیر علوم و رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره گروه‌های پژوهشی دبیرخانه شورای عالی عتف گفت: ۸ گروه پژوهشی تحت عنوان‌های آینده پژوهی، اقتصاد علم، گروه علم و جامعه، علم سنجی، ترویج علم، اخلاق، علم سیاست، علم و سیاست فناوری و نوآوری را در این مرکز راه اندازی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ادامه داد: این مرکز تحت یک شبکه گسترده علاوه بر ارتباط با نیرو‌های هیئت علمی و کارشناسان مرکز عتف با مجموعه صاحب نظران در حوزه سیاست‌گذاری در رشته‌ها و موضوعات مرتبط با دبیرخانه شورای عالی عتف و مقوله‌های توسعه علم و فناوری به همکاری می‌پردازد.

احمدی با بیان اینکه در این شبکه، همایش‌ها و نشست‌ها و پروژه‌های مشترک برگزار می‌شود؛ خاطرنشان کرد: این مرکز علاوه بر کار‌های پژوهشی مستقل در حوزه توسعه علم و فناوری به عنوان کانون فکری وزارت علوم عمل می‌کند؛ بنابراین مجموعه دستگاه‌هایی که نیاز به برنامه ریزی کلان در حوزه علم فناوری و نوآوری دارند، می‌توانند از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وحید احمدی وزارت علوم دبیرخانه شورای عالی عتف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: دبیرخانه شورای عالی اقدامات دستگاه‌های اجرایی مربوطه را در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا  رصد می‌ کند و همه ی دستگاه‌ها موظفند گزارش اقدامات را  برای جمع بندی به دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارسال کنند.

محمد اسماعیل مطلق، گفت: وزارت بهداشت با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور طی مدت ۲ ماه اقدامات لازم را در راستای تولید مواد غذایی از مزرعه تا سفره ر تدوین خواهند کرد و در جلسه بعدی شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارائه می کند.

 

دیگر خبرها

  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • حمایت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌های فرهنگی
  • حمایت شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌های فرهنگی در کشور
  • سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود