Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:08:30 GMT

ترکیب جهانی تیم ملی تنیس روی میز بانوان نهایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۵۷۱۱

ترکیب جهانی تیم ملی تنیس روی میز بانوان نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای تعیین ترکیب اعزامی به مسابقات جهانی طی ۶ روز متوالی با حضور ۲۴ بازیکن برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها، مهشید اشتری، شیما صفایی، ندا شهسواری و پریناز حاجیلو به عنوان نفرات برتر پینگ‌پنگ‌بازان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان ۳ تا ۱۰ فروردین سال ۹۹ به میزبانی کره جنوبی  و در بخش تیمی برگزار می‌شود.

کد خبر 4802863 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز رقابتهای جهانی کره جنوبی تیم فوتبال استقلال تهران آندره استراماچونی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان کشتی فرنگی تیم فوتبال امید ایران جام باشگاههای جهان والیبال فوتسال المپیک 2020 توکیو امیرحسین فتحی گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا

پرونده رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲ غرب آسیا در بخش دختران با قهرمانی تیم ایران بسته شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کمتر از 12سال غرب آسیا که از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود با قهرمانی تیم دختران کشورمان همراه شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد