Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه یزد با بیان اینکه مشکل استکبار با ایران اصل انقلاب  و اسلام است گفت: آمریکا هیچ زمانی برای مردم ایران دل نمی‌سوزاند. ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه فقر و بدبختی و فلاکت در قرار گرفتن در مسیر شیطان صفتان و استکبار جهانی به وجود می‌آید و چنین مسائلی در راه خدا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همه چیز در دست خداست و تنها باید از خدا اطاعت کرد گفت: استکبار و شیاطین به دنبال آن هستند که ما را از مسیر الهی دور کرده و تمام تلاششان این است که مردم ما را از انسانیت دور کرده و به زندگی حیوانی و شهوانی هدایت کنند.

نماینده ‌ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه متاسفانه علاوه بر این دشمن به دنبال این است که ارتباط با سگ‌ها را در بین جوانان ما به وجود آورد گفت: همه اینها به دلیل این است که ما امر به معروف و نهی از منکر را آن گونه که باید و شاید مورد توجه قرار نمی‌دهیم.

ناصری یزدی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن استعمار تمام مردم جهان است افزود: دشمن در راستای تحقق این هدف خود، از هیچ اقدامی حتی کشت و کشتار مردم مظلوم جهان خودداری نمی‌کنند و الان مشاهده می‌کنیم که در کشورهای مختلف جهان از جمله عراق، سوریه، فلسطین و یمن دشمن به وسیله ایادی جنایتکار خود چه کشتارهایی انجام داده است.

آیت‌الله امامی‌کاشانی: دنیای استکبار برای فرهنگ و سیاست ملت ایران برنامه‌ریزی کرده است/مسئولان با قاچاق مقابله کنندآیت‌الله نوری همدانی: جبهه مقاومت اجازه اجرای توطئه‌های استکبار در منطقه را ندهدیادداشت| استکبارستیزی موضوع محوری بیانیه گام دوم انقلاب

امام جمعه یزد مشکل اصلی دشمن با ایران را اصل نظام و اسلام دانست و خاطرنشان کرد: حضور دشمن در سوریه، فلسطین و یمن و کشتار مردم این کشورها با هدف ضربه زدن به ایران است.

وی با اظهار تعجب از اینکه چگونه برخی افراد همچنان امید دارند که این مستکبران و ظالمان جهان به مردم ایران رحم کنند گفت: افرادی که حتی دارو و غذا را از مخالفان خود منع می‌کنند چگونه به مردم ایران کمک می‌کند؟

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به برگزاری اجلاس نماز اشاره کرد و افزود: نماز شاهراه ارتباط ما باخداست و انسان را به دریای رحمت الهی متصل می‌کند.

ناصری یزدی افزود: امروز مساجد جایگاه اصلی خود را در جامعه ندارند و باید تمام سعی خود را به کار بندیم که مسجد پایگاه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خود را به دست آورده و زمینه جذب همه مردم به ویژه جوانان به آن فراهم شود.

انتهای پیام/ح

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی مهدوی ارفع شامگاه جمعه در مراسم یادبود حافظان محراب و منبر قوچان هم‌زمان با شب شهادت امام جعفر صادق علیه الاسلام در بقعه آقانجفی قوچانی اظهار کرد: قرار گرفتن جبهه حق و باطل مقابل یکدیگر از ابتدای تاریخ بشریت تاکنون وجود داشته است و پیروزی انقلاب اسلامی این رویارویی را بیشتر آشکار کرد.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان بابیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه تلاش‌ها صورت گرفت تا این انقلاب و تئوری تمدن نوین اسلامی متوقف شود، گفت: بلافاصله پس از پیروزی، تمام ظالمان و مستکبران عالم به حمایت از صدام جمع شدند و جنگ تحمیلی را به وجود آوردند و جریان دفاع مقدس برای این بود که انقلاب اسلامی توسعه پیدا نکرده و به اهدافش نرسد.

وی با یادآوری این موضوع که وقتی جریان باطل به اهداف خود نرسید تهاجم فرهنگی، ناتوانی فرهنگی و قتل‌عام فرهنگی را به وجود آورد، تصریح کرد: این انقلاب با رهبری‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسیر خود در تحقق اهداف و آرمان‌هایش ادامه می‌دهد.

مهدوی ارفع تحقق وحدت امت اسلامی برای تشکیل جبهه‌ای واحد برای مقابله با استکبار را یکی از اهداف مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد محور مقاومت در میان کشورهای اسلامی وظیفه و تکلیفی بوده که از ابتدای خلقت همه انبیای الهی به دنبال آن بودند یعنی خط مبارزه دائمی و خستگی‌ناپذیر انجام شود.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان با اشاره به اینکه در چله دوم انقلاب باید منشور ترسیمی رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه اقدامات و فعالیت‌های خود قرار دهیم هم در خودسازی هم تمدن سازی و…، ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای منبر به تبیین ارزش‌های و آرمان‌های اسلام پرداخته شود و زمینه رهبری مردم را به سمت انجام‌وظیفه سوق داد.

وی پایگاه مسجد را محور همه فعالیت‌ها خواند که مردم پشتوانه این حرکت هستند و تصریح کرد: توجه به مسجد، محراب و منبر راه حرکت به سمت تحقق ارزش‌های و آرمان‌های اسلام بوده و باید هسته‌های مقاومت فرهنگی، اجتماعی و حتی امنیتی در مسجد شکل بگیرد تا اسلام جهانی شود.

مهدوی ارفع هدایتگری، تحقق حاکمیت الهی و هدایت مردم به سمت سعادت و کمال را هدف بعثت انبیا برشمرد و بیان کرد: فلسفه پیامبران الهی این بود که مردم عبودیت و بندگی خداوند را داشته باشند و از طاغوت، کفر، بی‌دینی و الحاد پرهیز کنند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان با اشاره به اینکه امام صادق (ع) در طول ۳۴ سال امامت خود همواره در مسیر مبارزه با طاغوت و طاغوتیان حرکت کردند، افزود: امام صادق (ع) به دنبال پیاده‌سازی حاکمیت مطلق الهی بر اساس سیره تمدن سازی اهل‌بیت علیهم‌السلام بودند و در این مسیر منظومه فکری و عملی و اجتماعی اسلام را تدوین کردند.

وی با بیان این مطلب که در طول حیات امام صادق (ع) بیش از ۴ هزار نفر شاگردی ایشان را کردند، گفت: امام صادق (ع) در اقدامی راهبردی به بیان احکام فقهی و زندگی به همراه سبک حیات طیبه پرداخته و با بیش از ۳۵ هزار حدیث فقهی به تبیین حاکمیت الهی در عرصه فردی و اجتماعی پرداختند.

مهدوی ارفع تأکید کرد: امام صادق علیه اسلام با تربیت شاگردان شبکه‌ای از مروجان و مبلغان دین اسلام و تفکر شیعی ایجاد کردند که هم زمینه ارتباط شیعیان با مردم فراهم شد هم تشکیلات و سازمانی برای ائمه بعدی به وجود آمد.

کد خبر 6096117

دیگر خبرها

  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • امام جمعه رشت : بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم