Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زنجان گفت: مدتی است که دشمن با برنامه‌ریزی و سعی در دخالت کردن در اتفاقات داخل کشور با هدف فشار حداکثری و شرکت حداقلی می‌خواهد نقش انتخابات را کم رنگ کند. ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت الله علی خاتمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: نباید از ظلم غیظ غافل باشیم و در حالت عصبانیت صبر و حوصله به خرج دهیم چرا که در موقع خوش‌رویی همه خوب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نباید نیمه خالی لیوان را دید، مطرح کرد: عصبانیت باعث می‌شود که انسان ویژگی‌های طرف مقابل را کامل نبیند و روی ویژگی‌های بد فرد تمرکز کند.

خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه هشدار رهبری، 20 روز قبل از فتنه 98 را بسیار حائز اهمیت است، گفت: در قرآن کریم فتنه از کشتن انسان نیز فجیع است، پس باید بسیار هوشیار بود.

خاتمی نوع مدیریت قیمت بنزین را نامناسب دانست و ادامه داد: یکی از اشکالات دیگر این تصمیم‌گیری نزدیکی به انتخابات بود، دولت که 6 سال صبر کرده بود چند ماه را هم صبر می‌کرد.

وی به سخنان رهبری قبل از درس خارج فقه بعد از آشوب اغتشاش‌گران اشاره و عنوان کرد: وقتی مصوبه‌ای را سران سه قوه تصمیم به انجام آن می‌گیرند باید به آن خوش بینانه نگاه کرد.

نماینده ولی‌فقیه در زنجان با اشاره به تاکید قانون‌مداری در نکته دوم سخنان رهبری، ادامه داد: نکته سوم این است که از این تصمیم مردم یا ناراحت می‌شوند یا نگران می‌شوند و یا به ضررشان است و این همان عدالت است.

امام جمعه زاهدان: نگاه رهبری در توجه همزمان به مردم و دولت نشان دهنده عدل ایشان استامام جمعه بندرعباس: کنگره ملی شهدا موجب تدوام راه شهدا و فرهنگ شهادت می‌شودامام جمعه موقت یاسوج: ملت ایران مستحق دریافت خدمات ارزنده هستند

خطیب نماز جمعه زنجان ادامه داد: آتش زدن بانک‌ها کار مردم نیست بلکه کار اشرار است و ناامنی بزرگترین مصیبت هر کشور است.

وی در ادامه سخنان رهبری به حواس جمعی مسئولان اشاره کرد و ابراز داشت: سعی کنید از مشکلات مردم کم کنید و مردم نیز صف خود را از اشرار جدا کنند، گرانی است و اگر بنا باشد بار گرانی اضافه شود برای مردم مشکل ایجاد می‌کند.

خاتمی همه اشرار دنیا را بر علیه کشورمان دانسته و گفت: نیروهای امنیتی و نظامی باید کار خود را انجام دهند و بنده نیز با حضور در محل خدمتشان از عملکرد آنان تشکر و قدردانی کردم.

نماینده ولی‌فقیه در استان به جلسه چند روز قبل نمایندگان رهبری در مراکز استان‌ها با رهبر انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سه بار فرمودند که ماشاالله خیلی خوب بود و قبلا نیز در فرمایشات‌شان حرکت زنجان و تبریز را بسیار مناسب دانستند.

خطیب نماز جمعه زنجان با بیان اینکه زنجان در آشوب‌های 96 نیز خط شکن بود ادامه داد: مردم خوشبختانه به صحنه آمدند و صف خود را از دشمنان و آشوبگران جدا کردند.

وی یکی از نقشه‌های دشمنان در اتفاقات اخیر را تحت الشعاع قرار دادن انتخابات مجلس عنوان کرد و گفت: مدتی است که این کار را با هدف فشار حداکثری و شرکت حداقلی شروع کرده اند و این توطئه دشمن است.

خاتمی با تاکید بر اینکه عده ای در داخل کشور  نیز که شروع به تبلیغات و تحریم انتخابات کرده‌اند و این  بازی در زمین دشمن است، ادامه داد: انتخابات یک وظیفه ملی، دینی و شرعی است. 

نماینده ولی‌فقیه در زنجان گفت: ستاد اجرایی انتخابات باید با تمام قدرت و صلابت، مر قانون را اجرا کند که اجرای قانون حق‌الناس است.

خطیب نماز جمعه زنجان در پایان 26 آذرماه را یاد آور روز ولایت مداری در سال 62 عنوان کرد و افزود: با پیام امام خمینی(ره) تمامی کامیون‌داران به سمت گمرک حرکت کردند و از بنادر تمام بارها را تخلیه و  این نقشه دشمنان را نقش بر آب شد.

انتهای پیام/1110/ح

R7557/P/S6,59/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی امروز دوشنبه در اختتامیه جشنواره در مسیر انتخاب گیلان اظهار کرد: نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در شورانگیزی انتخابات اخیر مجلس و خبرگان رهبری بسیار اثرگذار و ستودنی است.

وی به تبیین نقش محوری رسانه در ابعاد مختلف پرداخت و بیان کرد: رسانه نقش روشنگری و جهت دهی افکار عمومی را بر عهده دارد و این مهم در دنیا به وضوح روشن است.

جلایی با استناد از آیات گوهربار قرآن کریم، نقش رسانه ها را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و گفت: حکمت و موعظه حسنه دو محور فعالیت رسانه ها به شمار می روند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در دانشگاه‌های ایالات متحده و خیابان‌های انگلیس افزود: بازتاب رسانه ای این اتفاقات نشان دهنده قدرت و نفوذ نرم رسانه ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه خرداندیشی در کنار حکمت اهمیت دارد، گفت: رسانه‌ها در جنگ غزه و فلسطین با موعظه حسنه موجب شکل گیری عواطف انسانی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رسانه ها گفت: توجه به اصحاب رسانه و رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد.

کد خبر 6092439

دیگر خبرها

  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟