Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی در انتخابات رای خود را به وام های ۲۰۰ میلیونی فروختند که حاصل آن این شد که مشخص نیست بودجه های سه میلیاردی کجا ها هزینه گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های این هفته نماز جمعه کلاله ضمن ارائه آماری از میزان موالید و مرگ و میر و همچنین طلاق و ازدواج در شهرستان کلاله تاکید کرد: متاسفانه بیشتر ازدواج هایی که منجر به طلاق می شود؛ حاصل دوستی های خیابانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر با معضل ازدواج با اتباع بیگانه مواجه هستیم که تبعات عدم صدور شناسنامه، گریبان گیر فرزندان آنها خواهد شد.

امام جمعه کلاله تصریح کرد: یکی از اهرم‌های برتری کشورها نسبت به یکدیگر، پیشرفت های علمی آن کشور می باشد که با تسلط علمی خود می تواند یک کشور را تحریم و تحت فشار قرار دهد.

وی احتکار مایحتاج مردم را خیانت دانست و گفت: احتکار کنندگان پیاده نظام دشمن هستند و باید با اینگونه افراد برخورد جدی شود تا دیگران دست به چنین اقداماتی نزنند.

حجت الاسلام رضا کشیری با اشاره به فرموده رهبری تاکید کرد: براساس فرموده رهبری، توهین به مقدسات اهل سنت حرام می باشد؛ ولی برخی هرگونه که می خواهند اقدام می‌کنند؛ فارغ از اینکه دشمنان به دنبال چنین شکاف هایی هستند.

خطیب جمعه کلاله گفت: شرکت در انتخابات یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است؛ شرکت نکردن در انتخابات خیانت به شهدا و اسلام است و باید در انتخابات به بدور از قومیت گرایی و نگاه های سیاسی به کاندیدای اصلح رای داد.

وی تصریح کرد: شرکت در انتخابات واجب عینی است و بر تک تک مردم واجب است.

امام جمعه کلاله گفت: برخی در انتخابات رای خود را به وام های ۲۰۰ میلیونی فروختند که حاصل آن این شد که مشخص نیست بودجه های سه میلیاردی کجا ها هزینه گردید.

حجت الاسلام کشیری یادآور شد: برخی که می دانند که رای ندارند و با وجود اینکه پرونده قضایی نیز دارند؛ علت ورود خود به انتخابات را احساس تکلیف اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: برخی برای کاسبی و معامله به کارزار انتخابات پای می گذارند و با دریافت چندین میلیون پول، به نفع کاندیدای دیگر کنار می‌کشند.

مهم ترین تهدید علیه نظام، جریان نفوذ است

حجت الاسلام رضا دیلمی امام جمعه موقت نگین شهر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه این شهر در سخنانی،‌ ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی،‌آخرت گرایی و ایمان به معاد را از اصول مهم تربیتی در اسلام بر شمرد و اظهار کرد: کسی که جهان بینی او توحیدی است و باورهای اعتقادی او با محوریت قیامت ترسیم شده است همواره تلاش می کند امیر نفس خود می باشد نه اسیر، بندگی خدا را بکند نه بندگی شیطان.

حجت الاسلام دیلمی با بیان برخی از اوصاف قیامت به احوالات آن پرداخت و بیان کرد: قیامت یوم النشر است نامه اعمال انسان در این جهان در لفافه و پیچیده است اما در معاد منتشر می شود و برخی با تعجب می نگرند که چگونه همه کردارها و رفتارهای او در کنارهم جمع شده است .

امام جمعه موقت نگین شهر ، با استناد به نصوص دینی، یوم الفصل را از دیگر احوالات قیامت برشمرد و گفت:‌ قیامت روزی است که صف ها از هم جدا می شود مشخص می گردد که هر کسی مستحق چیست ، خوب ها از بدها جدا می شود روزی است که برخی حسرت می خورد که ای کاش امانت دار بودم و تعدی به حقوق دیگران نمی کردم به تکالیفم در مسیر عبودیت و بندگی حی سبحان، جامع عمل می پوشاندم و از سرمایه عمر به شایستگی استفاده می کردیم.

وی تصریح کرد: ‌یکی از موضوعات مهمی که می تواند باعث رستگاری و فلاح انسان شود و آخرتی آباد و با عزت برای او ترسیم کند عبرت آموزی و بصیرت تاریخی است اینکه بنگرند که چگونه در ظهور و افول قدرت ها و ثروت ها چه کسانی درسایه عبودیت و تمسک به ولایت و آموزه های وحیانی عاقبت به خیر شدند و چه کسانی دچار انحطاط و سقوط گشتند، قرآن کریم با واژگان کذالک و کیف به برخی از آنها به زیبایی اشاره می کند.

خطیب نماز جمعه نگین شهر در خطبه دوم به بیان شاخصه های انقلابی گری در قامت انقلاب اسلامی بر اساس اندیشه ی مقام عظمای ولایت پرداخت و گفت: پایبندی به مبانی و ارزشهای اساسی اسلام ناب، همت و تلاش جهادی برای تحقق آرمان های انقلاب ، پایبندی به استقلال نظام اسلامی، عدم تبعیت از دشمن، صبر فعال و استقامت پایدار و داشتن تقوای دینی و سیاسی را از جمله محورهای مهم تفکر یک انقلابی و دلداده ی به گفتمان امام و شهدا در مبارزه تمدنی می باشد.

حجت الاسلام دیلمی بیان داشت: امروزه شاهدیم که برخی حلقوم ها با محوریت ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی، اختلاف افکنی و ایجاد ناامیدی در مردم، در خدمت به استکبار جهانی و برای آنها فریاد می زنند ، در برابر گفتمان ولایت فقیه صف آرایی می کنند و دهن کجی به مقدسات و نهادهای انقلابی و ارزشها را برای خود یک تکلیف می دانند، اینها بدانند که ملت هوشیار، شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی تمامی تحرکات آنها را رصد کرده و همانند چهل سال گذشته، پاسخ دندان شکنی به آنها خواهند داد.

 امام جمعه موقت نگین شهر خاطرنشان کرد: نتیجه تفکر حل مشکلات اقتصادی از طریق دست های چدنی و آهنی مخمل نمای استکبار جهانی را همگان دیدند. آنچه مسلم است مهم ترین راهکار حل مشکلات اقتصادی، ایجاد قوه ی بازندارنده با راهبرد اقتصاد مقاومتی، تکیه بر ظرفیت ها با مدیریت انقلابی و جهانی و گفتمان سازی مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است .

خطیب نماز جمعه نگین شهر افزود: انسانی که اهل تقوا و عبودیت و تفکر انقلابی شد در لغزشگاه های که دشمن می تواند از آن استفاده کند حاضر نمی شود لفاظی ها و وعده های دشمن ، هرگز در اراده و ایستادگی او اثر نمی گذارد .

وی اظهار کرد: اشرافی گری،‌ جریان فتنه و تفکر سکولار خط قرمز افراد انقلابی در عرصه انتخابات می باشد. فرد انقلابی، عبودیت و تقوای فردی، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی را از ملزومات لاینفک مدیریت می داند. او به دنبال انتخاب مدیران متعهد، متخصص،انقلابی ، جهادی و ولایی است نه جناحیو ... . امروز یکی از مهم ترین تهدیدات علیه نظام، جریان نفوذ است و امید است به فضل الهی که ملت هوشیار ما با حضوری گسترده و آگاهانه در عرصه انتخابات بار دیگر حماسه ای ماندگار خلق کند.

حجت الاسلام دیلمی در پایان با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت عیسی علیه السلام در سخنانی گفت: به تعبیر مقام عظمای ولایت اگر آن حضرت اکنون در میان ما بود لحظه ی برای مبارزه با سرمداران ظلم و استکبار جهانی درنگ نمی کرد لذا امروز همه ی مسیحیان و مسلمانان برای استقرار نظام شایسته ی دینی والهی در جهان و مقابله نا نظام سلطه باید تلاش کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند

امام جمعه قزوین گفت: شناخت جریانات اثرگذار در حوزه کاری باید اولویت هر مسئولی باشد، چرا که اگر ما جریان‌شناس نباشیم، به‌صورت ناخودآگاه ممکن است در مسیری قرار بگیریم که تا آخر هم متوجه نشویم این جریانات زاویه ما را تغییر داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در دیدار حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا، رئیس کل جدید دادگستری استان قزوین اظهار کرد: شناخت منطقه و جریانات حائز اهمیت است، البته ممکن است بسیاری از جریانات در این منطقه باشد و شما وقت شناخت آن‌ها را نداشته باشید، اما آن جریاناتی که برای حوزه قضا لازم است و در احکامی که صادر می‌کنید تأثیرگذار است را پیگیری کنید.

وی با تأکید بر اینکه شناخت جریانات سیاسی و فرهنگی اثرگذار در حوزه کاری باید اولویت هر مسئولی باشد، افزود: اگر ما جریان‌شناس نباشیم، از همان ابتدا و به‌صورت ناخودآگاه ممکن است در مسیری قرار بگیریم که تا آخر هم متوجه نشویم این جریانات زاویه ما را عوض و ما را در مسیری قرار داده‌اند که دیگر متوجه نشده‌ایم به کجا می‌رویم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه باید ببینیم این افرادی که دوست ما هستند خدا و قیامت سرشان می‌شود یا خیر، اضافه کرد: اگر این طور باشد دوستان خوبی هستند، چون تقوا دارند اما اگر تقوا نداشته باشند، شاید در دنیا به ما ابراز محبت فراوانی کنند، ولی در قیامت مشکلای پیش بیاید.

آیت‌الله عابدینی با تأکید بر اینکه با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید، خاطرنشان کرد: مردم پایه اصلی و اساسی انقلاب هستند، هر شخصی بیاید کاری کند که دل مردم شاد شود، مشکلات مردم را حل کند و باعث افزایش اعتماد عمومی شود، دستش را می‌بوسیم و با همه وجود در خدمت او خواهیم بود.

وی ادامه داد: بندگان خوب خدا، بوی فرشتگان را می‌دهند، آدم اگر سالم باشد، خدا این بندگان خوب را می‌فرستد و می‌گوید این بنده مرا دریابید، بعد می‌بینید در یک بزنگاه که شما می‌خواهید یک تصمیمی را بگیرید، این آدم خوب سر راه شما قرار می‌گیرد و می‌گوید این کار را نکن، در نهایت هم شما می‌فهمید اگر این کار را انجام می‌دادید چقدر آبروریزی به بار می‌آمد، یعنی خدا لطفش را این طور به آدم نشان می‌دهد.

کد خبر 749169

دیگر خبرها

  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد