Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کوشکنار با بیان اینکه سیل به تمام زیرساخت‌ها منازل مسکونی، مدارس و ادارات شهر کوشکنار آسیب‌زده است گفت: برآورد اولیه خسارات ۷۰ میلیارد ریال است. ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

احمد احمدی شهردار کوشکنار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پارسیان اظهار داشت: در بحث سیل ما از قبل برنامه کمیته بحران را دریافت کرده بودیم و می‌دانستیم بارندگی شدیدی اتفاق خواهد افتاد اما فکر نمی‌کردیم در این حجم بالا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه فکر ما بر روی سد های حمیران، آب دبه و بردول بود که در قسمت شرقی پارسیان قرار داشتند و فکر می‌کردیم آب حاصل از سرریز این سدها وارد شهر می‌شود و برای مقابله با آن آمادگی داشتیم اما فکر نمی‌کردیم از سمت جنوب برای ما مشکل ایجاد شود.

احمدی بیان کرد: کل بارندگی شهرستان پارسیان در سال گذشته حدود 100 میلی متر بود اما در بارندگی اخیر در دو ساعت 165 میلی‌متر باران بارید و با آسیب زدن به سدی که در سمت جنوبی کوشکنار قرار داشت موجب ورود آب به شهر شد.

هرمزگان| سیلاب در شهرستان پارسیان به روایت تصویرجبران خسارت‌های ناشی از سیل اخیر در غرب هرمزگان نیازمند نگاه ویژه ملی استهرمزگان| سقوط یک خودرو با 5 سرنشین در رودخانه شور خورگو/ یک نفر همچنان مفقود است

شهردار کوشکنار تاکید کرد: در سیل روز سه‌شنبه تمام دیواره‌های شهر یک متر و نیم در آب فرو رفته و تمام منازل مسکونی، مدارس و ادارات دچار آبگرفتگی شدند.

وی ادامه داد: تلفات جانی در سیل نداشتیم اما 32 قایق به‌دلیل پر شدن تشت قایق‌ها در اسکله غرق شد و تمام زیرساخت‌های شهری و زیرسازی‌ها از بین رفته است.

شهردار کوشکنار ابراز داشت: حدود ساعت 5 بعد از ظهر آب از جاده ورودی کوشکنار یعنی جاده‌ای که به سمت بوشهر می‌رود تا میدان حسن قاسم وارد شهر شد اما با وجود بلوار جدیدی که در آن منطقه ساخته شده است آب وارد شهرک بنیاد مسکن نشد.

وی اظهار داشت: در طرف راست کوشکنار زمین‌های فنس‌کشی شده برای صنایع انرژی‌بر پارسیان وجود دارد که گل و لای این فنس‌ها را هم خم کرده و به این صنایع نیز خسارت وارد کرده‌اند.

احمدی خاطرنشان کرد: برآورد اولیه که در شهر کوشکنار انجام شده است نشان می‌دهد خسارتی بالغ بر 70 میلیارد ریال به شهر وارد شده است.

انتهای پیام/865/ح

R7555/P/S6,58/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران

دریافت 54 MB کد خبر 6095906

دیگر خبرها

  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران