Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: مشارکت در انتخابات وظیفه و تکلیف شرعی و دینی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان مشگین شهر انتخابات را یک وظیفه و تکلیف شرعی و دینی دانست و اظهار کرد: دشمنان در صدد کم‌رنگ جلوه دادن مشارکت عمومی مردم در انتخابات هستند که با بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران اسلامی تمام توطئه‌ها خنثی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مسؤولان هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست تا با صلابت و صداقت انقلابی خود در خصوص تائید صلاحیت داوطلبان انتخابات وارد عمل شوند و در حین بررسی صلاحیت افراد حقی از هیچ فرد شایسته ضایع نشود.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر در ادامه بیان کرد: در بیست وهشتمین اجلاسیه سراسری نماز، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پیام‌های مهم و با ارزشی در اوصاف نماز که هدیه‌ای ممتاز از سوی پروردگار عالم برای رشد و بالندگی و تعالی انسان است بیان فرمودند.

وی به چهار اثر فردی و اجتماعی نماز برای سعادتمندی بشر اشاره کرد و گفت: معنویت بخشی از انحراف، عامل طهارت بخشی، عامل اعتدالی زیستن انسان و آرامش روحی و روانی بشر از آثار فردی و اجتماعی نماز بوده و نماز مبنای نظم و تمدن نوین جهانی است.

باوقار با تبریک هفته حمل ونقل جاده‌ای بر زحمت‌کشان اداره حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین‌شهر از تلاش‌های شبانه روزی این مجموعه در حوادث و روزهای سرد و زمستانی تقدیر کرد.

انتهای پیام/3463/132

منبع: فارس

کلیدواژه: مشارکت مجلس شورای اسلامی انتخابات نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است