Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت شیراز گفت: انتخابات از نشانه‌های مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران بوده و لزوم توجه و دقت مردم در انتخاب افراد اصلح را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی یک ضرورت است. ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حجت‌الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز  اظهار داشت:   نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصالح کشور و مردم را در روند تصویب بودجه 99 مد نظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوی‌اردکانی با اشاره به انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات از نشانه‌های مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران بوده و لزوم توجه و دقت مردم در انتخاب افراد اصلح را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی یک ضرورت است.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به اینکه بخش مهمی از مشکلات کنونی کشور به واسطه دشمنی کشورهای دیگر است، خاطرنشان کرد: مستقل زندگی کردن دشواری‌هایی دارد و لازمه استقلال، تقویت ایمان و تداوم استقامت است.

وی با تاکید براینکه نباید فریب فضاسازی و دروغ پراکنی دشمنان در فضای مجازی باشیم، 90 درصد مطالب طرح شده علیه نظام در این فضا را دروغ و جوسازی توصیف و تاکید کرد که مردم هرگز نباید فریب این گونه اقدامات دشمنان را بخورند.

امام جمعه ایلام: برای برطرف کردن مشکلات مشارکت در انتخابات پیش‌رو و انتخاب افراد صالح راهگشا استامام جمعه موقت کاشان: حضور حداکثری مردم در انتخابات اصلاح مملکت را به‌دنبال داردامام جمعه زنجان: هدف دشمن از اتفاقات اخیر تحت الشعاع قرار دادن انتخابات است
رضوی‌اردکانی موضوع استعفای دولت را هم نقشه‌ دشمنان دانست و با بیان اینکه نباید در مسیر نقشه و توطئه دشمنان حرکت کرد، گفت: استعفای دولت نقشه دشمنان نظام به خصوص آمریکا و اسرائیل و بی‌دولتی به معنای خلأ و هرج و مرج در کشور است و در این زمینه دولت باید با قوت و قدرت کامل به کارش ادامه بدهد.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه مردم ایران اثبات کرده‌اند که زیر بار زور و تهدید نمی‌روند، پیشرفت‌های صنعتی و علمی و نظامی کشور را در سال‌های پس از انقلاب عالی توصیف و خاطرنشان کرد: اگر مدیریت داخلی درست شود به طور قطع 80 درصد مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم حضور افراد متخصص و متعهد و با تجربه در سطوح مدیریتی و تصمیم گیری، گفت: آشوب‌های بعد از اصلاح نرخ بنزین موضوعی بود که دشمن سال‌های برایش برنامه ریزی کرده بود، البته مدیران هم باید زمان شناسی می کردند تا جامعه دچار شوک نشود.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به مواجهه حکیمانه رهبر معظم انقلاب با موضوع اغتشاشات، این آشوب‌ها را به مراتب بسیار خطرناکتر از فتنه 88 دانست که با مدیریت و راهبردهای حکیمانه مقام معظم رهبری خنثی شد.

انتهای پیام/423/ح

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات