Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله «سید یوسف طباطبایی» گفت: نعمت ولایت و هدایت دو نعمت‌ بزرگ الهی است و خداوند به جز این دو نعمت، هیچ نعمت دیگری را منت نگذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی» در مراسم نکوداشت آیت الله عبدالنبی نمازی در کاشان گفت: شکر الهی عامل دوام و بقای نعمات خداوندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان افزود: نعمت ولایت و هدایت دو نعمت‌ بزرگ الهی است و خداوند به جز این دو نعمت، هیچ نعمت دیگری را منت نگذاشته است.

 

آیت الله طباطبایی بر اهمیت نکوداشت بزگان دینی تاکید کرد و بیان داشت: اهمیت پاسداشت و تکریم علما به حدی است که پیامبر اکرم(ص) تبعیت و تکریم علما را تبعییت از خود می دانند.

 

امام جمعه اصفهان افزود: عالمان دینی مردم‌ را از مسیرهایی که شیطان وجود دارد مراقبت و محافظت می‌کنند و  مانع هجمه های شیاطین انس و جن در تغییر مسیر سیاسی، دینی و اعتقادی آنان می شوند.

 

آیت الله طباطبایی با تقدیر از مردم منطقه دارالمؤمنین در برپایی نکوداشت آیت الله نمازی گفت: برپایی آیین نکوداشت «مجاهد مهاجر» و تکریم از شخصیت آیت الله نمازی، به منزله قدردانی از یک عمر خدمت‌ خالصانه  این عالم جلیل القدر و مدیر و مدبر است.

 

آئین نکوداشت آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان و نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با حضور آیت الله سید یوسف طباطبایی نماینده ولی فقیه در اصفهان، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در بوشهر، دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی در تالار علامه فیض دانشگاه کاشان برگزار شد./

 

 

 

 

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه خطبه های نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه استان همدان طرح ملی فهما نکوداشت آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان آیت الله طباطبایی آیت الله نمازی کاشان علما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس

همایش عمره دانشجویی، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078009 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصتی برای ارتقای معارف ولایی
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود