Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های سایپای تهران و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه امروز در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که در پایان تیم تهرانی موفق شد به برد شیرین سه بر یک دست پیدا کند.

شاگردان ابراهیم صادقی که آخرین بار در هفته سوم به برتری رسیده بودند؛ پس از ۱۲ هفته طعم برد را برای سومین بار در این فصل چشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب این است که یکی از ۲ برد قبلی خودروسازان مقابل همین تیم ذوب‌آهن در اصفهان رقم خورده بود. ذوب‌آهنی که امروز بدون حضور علیرضا منصوریان و با هدایت حسن استکی پا به میدان گذاشته بود.

رضا جعفری (۴)، روزبه شاه‌علی‌دوست(۴۹) و آرمین سهرابیان (۷۹) برای سایپا و دانیال اسماعیلی‌فر (۵۰) برای تیم اصفهانی موفق به گلزنی شدند. تیم ابراهیم صادقی با این برد دلچسب ۱۴ امتیازی شد و موقتا به رده دوازدهم صعود کرد. ذوب نیز با ۱۵ امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماند.

برچسب‌ها لیگ برتر ذوب آهن تیم سایپا تهران علیرضا منصوریان ابراهیم صادقی لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر ذوب آهن تیم سایپا تهران علیرضا منصوریان ابراهیم صادقی لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ذوب آهن تیم سایپا تهران علیرضا منصوریان ابراهیم صادقی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر

النصر در شبی که کریستیانو رونالدو هت تریک‌ کرد حریف خود را با ۶ گل در هم کوبید.

به گزارش ایسنا ، هفته سی ام رقابت های لیگ عربستان با انجام سه بازی به پایان رسید.

ابتدا الشباب توانست با دو گلی که کاروالیو و کاراسکو به ثمر رساندند برابر الرائد به پیروزی برسد.

جدال الطائی و الخلیج با تساوی بدون گل به پایان رسید و در حساس ترین بازی هم النصر در خانه با درخشش کریستیانو رونالدو جشنواره گل به راه انداخت.

النصر در این بازی خانگی توانست با ۶ گل حریف خود را در هم کوبد.

کریستیانو رونالدو ستاره این بازی بود و توانست ۳ گل به ثمر رساند. این ششمین هت تریک‌ این ستاره پرتغالی در این دو فصل حضورش در النصر است.

سادیو مانه هم عملکرد خوبی در این بازی داشت و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. اوتاویو و الفتیل دیگر گل های النصر را به ثمر رساندند.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۴ امتیازی شد و با ۹ امتیاز کمتر نسبت به الهلال و البته یک بازی بیشتر در رده دوم باقی ماند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • بازسازی روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت بدون پروسه اداری آغاز شود
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • پایان بدون توافق روز اول مذاکرات قاهره درباره غزه/ گفت‌وگوها احتمالا یک هفته طول بکشد
  • دنیا باید منتظر کسی که پول دارد بماند!/ کشتن انسان‌ها بدون ترس
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر