Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدمجید موسوی رییس تحقیقات مجتمع مس شهربابک گفت: همزمان با هفته پژوهش و در راستای تحقق اهداف مجتمع مس شهربابک، واحد تحقیقات مجتمع مس شهربابک از ابتدای امسال تعداد ۴۶ عنوان پروژه با پیشرفت ۸۰ درصدی در دست اقدام قرار داده است.

او افزود: علاوه بر پروژه‌های در دست اقدام، تعداد ۲۶ عنوان پروژه نیز در حال بررسی‌های اولیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی انتشار عملکرد مطالعاتی و تحقیقاتی مجتمع مس را از برنامه‌های این واحد در هفته پژوهش خواند و اظهار داشت: ارزیابی فعالیت‌های پژوهشی و فناوری یک ساله در مجتمع جهت ارتقاء سطح علمی در همه رده‌های سازمانی، افزایش حساسیت و توجه مدیران به فعالیت‌های پژوهشی در سازمان، ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در سطح مجتمع از فعالیت‌های انجام شده در واحد تحقیقات مجتمع مس شهربابک است.

موسوی ادامه داد: شناسایی و عرضه یافته‌های پژوهشی و فناوری، برقراری ارتباط سازنده میان پژوهشگران و پرسنل شرکت و همچنین تقویت ارتباط با دانشگاه و ایجاد فضای تعاملی برای آشنایی از پژوهش‌های انجام گرفته در مجتمع است.

رئیس تحقیقات مجتمع مس شهربابک تولید و توسعه علم و دستیابی به فناوری برای ارتقاء جایگاه علمی صنعتی کشور در جهان و کسب دانش و تجربه جهت هم‌افزایی پیشرفت در زمینه تحقیق و توسعه، مرهون مطالعه و پژوهش نخبگان، محققان و فناوران دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی سازمان‌ها است.

او تصریح کرد: هفته پژوهش و فناوری، هفته‌ای است که فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری در کشور فراهم می‌آورد تا کلیه ذینفعان ضمن اطلاع از وضعیت موجود پژوهشی سازمان برای آینده، برنامه‌ریزی و اقدامات بهتر و مهم‌تری را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحقیقات علمی پژوهش و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود

به گزارش جماران؛ علی ربیعی، وزیر اسبق کار نوشت:

آینه، چون نقش تو بنمود راست/ خود شکن، آیینه شکستن خطاست

امروز، رسانه دولت و تعدادی از نمایندگان، هجمه سنگینی به همراه موجی از اتهامات، به مرکز پژوهش‌های مجلس اصولگرا وارد کردند.

فارغ از نزاع‌های بر سر قدرت بین رؤسای دو قوه یک‌دست شده، یکی از مصایبی که نتایج آن، این‌روزها به طور ملموس در جامعه مشاهده می‌شود، از بحران آب و خاک تا تغییرات ارزشی، فضای مجازی  و... بی‌اعتنایی به علوم اجتماعی خصوصا جامعه‌شناسی بوده است.

ستیز با اندیشمندان ساحت علوم انسانی، اخراج‌ اساتید و بورسیه سازی‌ها برای ندیدن و نشنیدن حقایق، بی‌تردید نتایج تلخی در پی خواهد داشت. 

با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود.

نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!

دیگر خبرها

  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران چیست؟
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر