Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@22:00:34 GMT

نمایشگاه تلکام به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۷۳۷۳

نمایشگاه تلکام به پایان رسید

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و راه حل‌های نوآورانه CIT، به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه‌ی ICT کشور از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا بود.

این نمایشگاه با رویکردی متفاوت با نمایشگاه‌های ۱۹ دوره‌ی پیشین و با راهبری سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه‌ی صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه تلکام پلاس ۱۳۹۸ که با حضور اپراتور‌های ارتباطی، صندوق‌های حمایت، شرکت‌های تولیدی و تشکل‌های ICT برگزار شد، شاهد رونمایی از ۶۸ محصول فناورانه و برپایی پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی بود.

در همین راستا، برگزاری ۲۰ کارگاه اموزشی و برپایی ۲۶ میز تخصصی در قالب نشست پویش ظرفیت در حاشیه نمایشگاه تلکام پلاس انجام شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روابط عمومی تلکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز تخصصی جهادکشاورزی در نمایشگاه Iran expo

محمدعلی حاتمی زاده رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: در سومین روز از نمایشگاه Iran expo که تحت عنوان روز تخصصی جهادکشاورزی نامگذاری شده است نشست‌های تخصصی زنجیره ارزش محصولات گلخانه ای، زنجیره ارزش راهبردی شتر و زنجیره ارزش راهبردی ماهی تیلاپیا برگزار شد.
 
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد افزود: همچنین در روز تخصصی جهادکشاورزی در پاویون غرفه استانداری یزد مراسمات رونمایی از دانش بومی تولید بذر هیبرید سبزی و صیفی جات، سامانه هوشمند مدیریت گله‌های شتر با استفاده از اپ ساربانیار، پلتفرم گردشگری کشاورزی و سامانه جامع سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال با حضور مسئولان کشوری، استانی و فعالین بخش خصوصی صورت پذیرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • روز تخصصی جهادکشاورزی در نمایشگاه Iran expo
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب