Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، سرهنگ علی محمدی در گفتگوی با خبرنگار پلیس راهور ناجا با اشاره به آمار خودرو‌های فعال در کشور اظهار داشت: در سطح کشور ۲۱.۷۷۸.۰۰۰ دستگاه خودروی فعال و پلاک نصب شده داریم که از این تعداد، بیش از ۴.۲۱۹.۰۰۰ خودرو در تهران هستند.

وی ادامه داد: بیشترین فراوانی خودرو به ترتیب مربوط به تهران بزرگ، اصفهان، خراسان رضوی، فارس و خوزستان است و کمترین فراوانی نیز به ترتیب مربوط به استان‌های کهکیلویه و بویر احمد، ایلام، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا افزود: در ۸ ماهه نخست سال جاری در سطح کشور قریب به نقل وانتقال خودرو نسبت به سال گذشته افزایش ۶ درصدی را نشان می‌دهد و همچنین خودرو‌های نوشماره وارداتی با کاهش ۴۶ درصدی مواجه بوده است.

وی اضافه کرد: شماره گذاری خودرو‌های نو شماره تولید داخل در ۸ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشانگر کاهش ۱۵ درصدی است.

سرهنگ محمدی در خصوص آمار شماره گذاری موتورسیکلت، اظهار داشت: نقل وانتقال موتورسیکلت‌ها در ۸ ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود: بیشترین فراوانی موتورسیکلت به ترتیب مربوط به تهران بزرگ، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان است و کمترین فراوانی نیز به ترتیب مربوط به استان‌های کهکیلویه و بویر احمد، ایلام، اردبیل، چهارمحال وبختیاری و خراسان جنوبی است.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که آمار‌ها نشان می‌دهد، شماره گذاری خودرو و موتورسیکلت نوشماره کاهش، ونقل وانتقال خودرو وموتورسیکلت‌های دست دوم افزایش یافته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آلودگی هوا شماره گذاری خودرو پلیس راهور تعطیلی مدارس ناجا موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی با شناسایی نفرات برتر برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور ۳۰ بازیکن زیر ۱۳ و ۱۷ سال خراسان شمالی در محل خانه بدمینتون شهرستان بجنورد با حضور بازیکنانی از بجنورد و شیروان برگزار شد.

بر این اساس در رده سنی زیر ۱۳ سال به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را مهیار شیردل، امیر محمد ارکانی‌فرد و شایان احمدی را کسب کردند.

در رده سنی زیر ۱۵ سال نیز برسام احمدی، محمد یاسین جوینی و امیر علی افتخاری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

کد خبر 6089461

دیگر خبرها

  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد