Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رویداد۲۴به گزارش ستاد خبری شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام پلاس، سرویس VPN/MPLS از مهم‌ترین سرویس‌های حوزه شبکه و مخابرات در بخش سازمانی ست که امسال به صورت ویژه در نمایشگاه تلکام پلاس در راستای اهداف سازمانی و B ۲ B به مشتریان ارائه می‌شود.

بر اساس این گزارش بسیاری از شبکه‌های مجازی و خصوصی مشترکینی مانند بانک‌ها، صندوق‌های اعتباری، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و شرکت‌های بزرگ از سرویس MPLS شرکت مخابرات ایران استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرویس Multi Protocol Label Switching شبکه مجازی خصوصی امن برای مشترکانی همچون بانکها، موسسات مالی، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی، شرکت‌های بزرگ ایجاد می‌کند که با بهره گیری از این سرویس، مشترکین سازمانی می‌توانند با استفاده از شبکه دیتای کشور بین نقاط مختلف شبکه، ارتباط مجازی و اختصاصی ایجاد کنند.

با استفاده از این سرویس مشترک می‌تواند بین ساختمان‌ها یک شبکه مجازی و اختصاصی روی شبکه دیتای کشور برای خود ایجاد کند که غیر از کاربران آن شرکت یا سازمان، هیچ کاربر دیگری نمی‌تواند به شبکه آن‌ها دسترسی داشته باشد.

از خواص ذاتی MPLS تفکیک ترافیک یک سازمان از دیگر سازمان‌ها توسط سرویس دهنده می‌باشد به طوریکه چندین مشترک می‌توانند از آدرس دهی خصوصی مشترک بدون نیاز به ترجمه این آدرس‌ها استفاده نمایند.

گفتنی است سرویس MPLS امکانات فراوانی برای ایجاد شبکه‌های مونیتورینگ ویدئویی بین مراکز کارگاهی و کارخانه‌های واقع در شهرستان‌ها با دفاتر مرکزی مستقر در تهران یا سایر شهرستان‌ها را برای تمام سازمان‌ها فراهم می‌کند.   منبع: مخابرات ما خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دشمن فردوسی‌پور تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئیس شبکه سه سیما که در سال‌های گذشته یکی از چهره‌های خبرساز تلویزیون ایران نیز بوده، در اقدامی جالب برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به استادیوم آزادی رفت.

به نقل از ورزش سه او که مدیر فوتبالی‌ترین و احتمالا پرمخاطب‌ترین شبکه صداوسیما بوده، از چشم عکاسان سه نیز دور نماند و تصویرش در حالی که ماسکی هم بر صورت داشت و عینک خود را جابجا می‌کرد، به شکلی جالب شکار شد.

علی فروغی البته تمایلی به انجام مصاحبه از خود نشان نداد و بعد از تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان، استادیوم را ترک کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902036

دیگر خبرها

  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • جنگ کریدورها، موقعیت و فرصت ویژه ایران
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • عکس| دشمن فردوسی‌پور تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران!
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران