Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشار گفت: جریان انقلابی نباید در مسیر ریل‌ گذاری شده توسط افراد غرب‌ گرا نقش آفرینی کند، چرا که افراد غرب‌ گرا دغدغه مصالح کشور را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدنورالله افشار» ظهر امروز ۲۹ آذر) در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر چرام، اظهار داشت: انقلاب ظهور کرد تا مردم خود درباره خودشان تصمیم بگیرند، امام (ره) در اصول اسلام و انقلاب تعارف نداشت که در اوج قدرت و بدون نیاز به چیزی، برای جمهوری اسلامی انتخابات برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه چرام اظهار داشت: امام راحل عظیم الشان در ۱۴ ماه نخست بعد از پیروزی انقلاب، چهار انتخابات برگزار کرد تا مردم نظام، قانون اساسی، دولت و مجلس قانون گذار خود را انتخاب کنند.

 

وی یادآور شد: این وظیفه و آرمان انقلاب اسلامی است که از صندوق رای و انتخاب مردم در چارچوب قانون اساسی پاسداری کند.

 

افشار در بخش دیگری از سخنان خود، اذعان داشت: مهم‌ ترین انگیزه بعضی افراد از اعلام برائت از دولت روحانی، رفع مسئولیت از نقش خود در دولت است و در آن بیش از هر چیزی، انگیزه منافع جناحی و نه ملی مطرح است.

 

امام جمعه چرام اضافه کرد: جریان انقلابی نباید در مسیر ریل‌ گذاری شده توسط افراد غرب‌ گرا نقش آفرینی کند، چرا که افراد غرب‌ گرا دغدغه مصالح کشور را ندارند.

 

وی ادامه داد: این جریان حتی اگر ظاهرا سنگ مردم را به سینه بزنند، به همین دلیل راه حل‌ های ادعایی آنها نیز به هدف نجات آینده تاریک جناحی خود و نه بهبود وضعیت مردم است.

 

افشار ضمن انتقاد از دیدگاه برخی افراد در مورد دو قطبی سازی در عرصه های مختلف سیاسی و تخریب برخی از موفقیت ها و شایستگی های نظام توسط افراد وابسته به غرب و آمریکا، گفت: باید با رعایت اصول قانون اساسی و توجه جدی به آرمان های ایران اسلامی، از دو قطبی‌ سازی هایی که به کیان نظام و انقلاب لطمه وارد می کند پرهیز کرد، تا جلوی سوء استفاده دشمنان و به ویژه استکبار جهانی گرفته شود.

 

امام جمعه چرام با بیان اینکه با وجود همه سختی‌ ها و چالش‌ هایی که دشمنان از دو قطبی سازی های موجود و اعتماد به غرب و آمریکا علیه ما تدارک می‌ بینند، یادآور شد: با وجود رهبری توانمند، فرزانه و مردمی فهیم و همیشه در صحنه، در مقابل دسیسه‌ های دشمنان و عوامل آن ایستادگی خواهیم کرد و توطئه‌ های آنها را مثل همیشه خنثی می کنیم.

 

وی همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور در چند سال گذشته به واسطه نبود مدیریت های لازم و اعتماد به آمریکا که تورم و گرانی را در پی داشت، گفت: می توانستیم با مدیریت لازم و توسل به نیروها و امکانات داخلی و پرهیز از اعتماد به خارج از کشور این مشکلات را رفع کنیم.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه خطبه های نماز جمعه خطبه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه کانون های مساجد انتخابات مجلس جریان انقلابی مصالح صندوق رای چرام غرب گرا امام جمعه انتخابات نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • آیا می شناسیدش؟
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان