Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، براساس اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به اطلاع کلیه دانشجویان، اساتید و کارکنان محترم می رساند که اطلاعیه قبلی روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تعطیلی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران براساس اعلام رسانه ملی به نقل از معاون استاندار تهران بود.

با توجه به اینکه استاندار تهران تعطیلی دانشگاه ها در روزهای شنبه 30 آذر ماه و یکشنبه 1 دی ماه را به دلیل آلودگی هوا تکذیب کرد، به اطلاع کلیه دانشجویان، اساتید و کارکنان گرامی می رساند که هیچ یک از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران (آموزشی و اداری) در روزهای شنبه 30 آذر و یکشنبه 1 دی ماه تعطیل نیست و دایر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در روزهای فوق دایر خواهد بود.

قابل توجه اینکه آخرین اطلاعیه استانداری تهران ملاک عمل خواهد بود.

انتهای پیام/

108 / 167 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تعطیلی آلودگی هوا تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تعطیلی آلودگی هوا تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمد حسینی در حاشیه بازدید از بزرگترین مجتمع آموزشی، فرهنگی و تجاری در حال ساخت شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان سمنان اعلام کرد و گفت: دولت لایحه تعطیلی یک روز دیگر به جز جمعه را به مجلس شورای اسلامی ارایه کرد و برای تصمیم نهایی درباره تعطیلی پنجشنبه یا شنبه باید منتظر رای مجلس شورای اسلامی بود.
وی با بیان اینکه دولت در پیشنهاد لایحه اضافه شدن تعطیلات پایان هفته، روز خاصی را مشخص نکرده است گفت: اکنون افراد نظر بر این دارند که این روز در مجلس شورای اسلامی مشخص شود.
معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: هم‌اکنون در تهران و بسیاری مناطق کشور مدرسه‌ها، دانشگاه و برخی دستگاه‌های اجرایی پنجشنبه‌ها تعطیل است، اما برخی افراد به دلیل روابط تجاری و تعاملات، تعطیلی شنبه را مطرح می‌کنند
حسینی همچنین در بخش دیگری از سخنانش درباره با گرامیداشت هفته کار و کارگر افزود: دولت سیزدهم اهتمام ویژه به رفع مشکلات اقشار مختلف از جمله کارگران دارد که احیای واحد‌های راکد از جمله اقدام‌ها برای اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری این قشر است.
وی با اشاره به احیای بیش از هشت‌هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی راکد در دولت سیزدهم، گفت: احیای واحد‌های راکد نقش مهم در ایجاد فرصت شغلی جدید، حفظ و تثبیت اشتغال دارد.
معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: اجرای طرح‌های عمرانی، اقتصادی، تولیدی و پیشران نقشی مهم در اشتغالزایی و حمایت از جامعه کارگری دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است