Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی دو ومیدانی پیشکسوتان نتایج کسب شده در مسابقات قهرمانی آسیا را فوق تصور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ معصومه سالاری مربی تیم ملی دو ومیدانی پیشکسوتان بانوی کشورمان که سابقه کسب مقام پنجم جهان در رقابت های دو ومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان را در کارنامه دارد در بیست و یکمین دوره رقابت های دو ومیدانی پیشکسوتان قهرمانی آسیا که در کشور مالزی برگزار شد به عنوان مربی تیم اعزامی کشورمان را همراهی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری که از مربیان با سابقه ورزش اول المپیک نیز است پیرامون عملکرد بانوان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا به خبرنگار ما گفت:تیم ملی بانوان پیشکسوت ما با ١٥ ورزشکار از نقاط مختلف کشور در این دوره از رقابت های قهرمانی آسیا حاضر شد که از این تعداد٧ نفر موفق به کسب مدال شدند .

وی با اشاره به دوره قبلی رقابت های قهرمانی آسیا خاطر نشان کرد در دوره قبل رقابت های آسیایی ٥ ورزشکار بانوی ما موفق به کسب مدال شدند که با توجه به این موضوع از این حیث پیشرفت داشته ایم.

 او همچنین با اشاره به تعداد مدال های کسب شده توسط بانوان کشورمان که تعدادآن ١٤ عدد بود گفت از نظر تعداد مدال نیز نسبت به دوره قبلی مدال های بیشتری کسب نمودیم .

مربی تیم ملی دو ومیدانی با اشاره به موارد مطرح شده اذعان کرد که نتایج تیم ملی بانوان پیشکسوت کشورمان خارج از تصور بود و ما امیدواریم که با توجه به نیروهایی که در اختیار داریم بتوانیم در دوره آتی این مسابقات نتایج به مراتب بهتری نسبت به مالزی کسب نماییم.

سالاری در پایان اظهار داشت:  من از زحمات تمام دست اندر کاران انجمن پیشکسوتان دو ومیدانی ایران که تلاش های بسیار زیادی را برای اعزام هر چه بهتر تیم ملی کشور به رقابت های قهرمانی آسیا انجام دادند صمیمانه تشکر و قدر دانی می نمایم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیشکسوتان تیم ملی مالزی مسابقات قهرمانی آسیا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا در امان، پایتخت کشور اردن برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد. ۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران- چین

گروه C: اردن- هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ در لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.

لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار گردد که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

کد خبر 6096611

دیگر خبرها

  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا