Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کرج گفت: مردم در انتخابات باید حواسشان به کسانی که دروغ می‌گویند و به فهم مردم بی احترامی می‌کنند باشد، به افرادی که مراسم و مهمانی راه می‌اندازند و پول و شام می‌دهند، این کارها بی احترامی به مردم است.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۹ آذرماه کرج، با اشاره به خسارت‌هایی که در حوادث اخیر به اموال مردم وارد شد، خاطرنشان کرد: ترمیم و بازسازی واحدهای خسارت دیده ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از واحدهای خسرت دیده اعتراض کرده‌اند که شهرداری در این شرایط از آنان عوارض درخواست می‌کند، باید به دستگاه‌های مربوطه از جمله شهرداری دستور داده شود به کسانی که اموالشان در این حوادث آسیب دیده است فرصت و تخفیف داده شود.

امام جمعه کرج در ادامه این اتفاقات را به انتخابات پیش رو مرتبط دانست و گفت: می‌خواستند با طولانی کردن آشوب‌ها به برگزاری انتخابات آسیب زده و حضور حداکثری مردم در انتخابات را تحت الشعاع قرار دهند که این توطئه خنثی شد.

وی با بیان اینکه شیطنت برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از جمله این اقدامات، ثبت نام بی حد و حساب برای شرکت در انتخابات به دلیل خلأهای قانونی است، هیئت اجرایی تعداد زیادی از این افراد را تأیید صلاحیت کرده و هزینه برخی که صلاحیت ندارند را بر عهده شورای نگهبان گذاشته است؛ اگر هیئت‌های اجرایی در مسئولیتی که داشته کوتاهی کرده باشد مسئول است؛ این کارها باید با صلابت پیش برود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: این مسائل باعث می‌شود که مردم احساس امنیت لازم را نداشته باشند بنابراین باید کاری کنیم که حضور مردم حداکثری و مشتی بر دهان دشمن باشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: مردم از شورای نگهبان قاطعیت و صداقت در عمل می‌خواهند امیدواریم همانطور که به مُر قانون عمل کرده اند زین پس نیز عمل کنند، انتخابات حق الناس است و همه باید به این توجه کنیم.

وی در توصیه به هیئت نظارت خاطرنشان کرد: هیئت نظارت با دقت سابقه افراد را از نظر فکری، سیاسی و اخلاقی بررسی کند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه بررسی درست صلاحیت هم حق الناس است افزود: در گام دوم انقلاب به مجلس انقلابی نیاز داریم، باید از این وضیت عبور کنیم و لازمه آن انتخاب نماینده با انصاف است.

آیت الله حسینی همدانی اظهار کرد:  مردم در انتخابات باید حواسشان به کسانی که دروغ می‌گویند و به فهم مردم بی احترامی می‌کنند باشد، به افرادی که مراسم و مهمانی راه می‌اندازند و پول و شام می‌دهند، این کارها بی احترامی به مردم است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!

رضا نصری حقوقدان بین الملل با انتشار پیامی در ایکس نوشت: کسانی که ادعا می‌کنند دیوان کیفری بین‌المللی صلاحیت رسیدگی به جنایات ارتکابی در سرزمین‌های فلسطین توسط اسرائیل را ندارد، با این هدف این ادعا را رواج می‌دهند که متعاقباً تحریم علیه دیوان کیفری بین‌المللی را - به بهانه اینکه از حیطه اختیاراتش خارج شده - توجیه نمایند. اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!

دیوان کیفری بین‌المللی صلاحیت دارد و ایالات متحده آمریکا هیچ توجیهی مطابق حقوق بین‌الملل ندارد تا دیوان و مقامات آن را بهانه خروج از اختیارات خود تحریم کند!

در سال ۲۰۲۱، شعبه پیش‌دادرسی دیوان - با اکثریت آراء - رأی بر این داد که دولت فلسطین یکی از کشور‌های عضو اساسنامه رم است؛ که دولت فلسطین به درستی با پیوستن به اساسنامه رم به دیوان صلاحیت سرزمینی اعطا کرده؛ و اینکه صلاحیت سرزمینی دیوان به سرزمین‌هایی که از سال ۱۹۶۷ توسط اسرائیل اشغال شده‌اند، یعنی غزه و کرانه باختری، از جمله بیت‌المقدس شرقی، اِعمال می‌شود!

دیگر خبرها

  • اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • نصری: اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد