Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@00:31:02 GMT

مدارس ابتدایی البرز فردا تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۹۰۳۶

مدارس ابتدایی البرز فردا تعطیل است

آفتاب‌‌نیوز :

علی درویش پور گفت: باتوجه به پایداری آلودگی هوا مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی البرز بجز شهرستان طالقان و بخش آسارا فردا شنبه ۳۰ آذرماه در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

درویش پور گفت: تمامی فعالیت های عمرانی شهرداری ها که آلایندگی دارند متوقف شوند.

درویش پور عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به ارائه توصیه های بهداشتی و خود مراقبتی برای سلامتی شهروندان توسط صدا و سیما و سایر رسانه ها اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشاره کرد: سازمان ورزش و جوانان با ابلاغ به تمامی مجموعه های ورزشی البرز از فعالیت های ورزشی در فضای باز جلوگیری نماید.

معاون هماهنگی امور عمرانی تصریح کرد: تمامی معادن شن و ماسه و صنایع آلاینده فردا هیچ گونه فعالیتی نداشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: تشدید اعمال قانون خودروهای آلاینده و محدودیت تردد خودروهای سنگین در دستور کار پلیس راهور استان قرار گیرد.

درویش پور با بیان اینکه تصمیم گیری در خصوص تعطیلی مدارس براساس شاخص ها و قوانین صورت می‌گیرد، افزود: بر این اساس دخل و تصرفی در قانون مربوطه نمی توان داشت.

وی عنوان کرد: با توجه به دستوراتی که از سوی استاندار البرز در خصوص کنترل و کاهش آلودگی هوا صورت گرفته، اقدامات موثری در این خصوص رقم خورده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان البرز تعطیلی مدارس آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود

مهران افشاری در گفت‌وگو با خبر آنلاین البرز؛ اشاره به اینکه البرز اواخر اردیبهشت ماه میزبان رویداد جامعه پرداز است، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این رویداد توجه به موضوع خانواده، جمعیت و هویت زن است.

وی ادامه داد: شناسایی کنشگران حوزه جوانان و ایجاد هم افزایی برای تبادل و همکاری فعالان حوزه جمعیت از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فعلان اجتماعی استان همیشه از دغدغه‌مندان حوزه جمعیت و خانواده هستند امیدواریم این رویداد گامی موثر در شناخت ظرفیت‌های مردمی استان باشد.

افشاری با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب در راستای جوانی جمعیت افزود: با توجه به اهمیت موضوع رویداد، لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با سمن مجری رویداد همکاری لازم را داشته باشند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه مهمترین نقطه استراتژیک هر کشور مسئله خانواده است، افزود: بدون شک اگر در این حوزه کار شود مشکلات تمامی حوزه‌ها حل خواهد شد.

وی اظهار کرد: دشمن تمام تمرکز خود را برای ضربه زدن به خانواده ایرانی به کار گرفته بنابراین باید این سنگر را حفظ کرده و نگذاریم دشمن به اهداف خود برسد.

وی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته این رویداد به میزبانی البرز ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901279

دیگر خبرها

  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد