Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:32:28 GMT

سهم ۵۰۰۰ واحدی پرند در مرحله اول طرح ملی مسکن

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۹۱۰۷

سهم ۵۰۰۰ واحدی پرند در مرحله اول طرح ملی مسکن

مدیرعامل عمران پرند از سهم ۵۰۰۰ واحدی این شهر درمرحله اول ثبت نام طرح ملی مسکن برای متقاضیان تهرانی خبر داد و گفت: ۲۵۰ هکتار زمین برای این طرح اختصاص می‌یابد. ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

محسن وطنی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با بیان این که شهر پرند در طرح ملی مسکن 26 هزار واحد سهمیه دارد، اظهار کرد: در مرحله اول از ساعت 10 صبح امروز برای 5000 واحد ثبت نامه متقاضیان شهر تهران انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح ملی مسکن نسبت به طرح مسکن مهر محاسنی دارد که مهم ترین آن انتخاب متقاضیان موثر است.

وطنی خواه با بیان این که نوع پرداخت ها و وام متقاضیان در این طرح کاملا مشخص است، افزود: از سوی دیگر شرکت عمران پرند با متقاضیان ارتباط برقرار می کند و مانند مسکن مهر نمی گوییم بلوک یک واحد مثلا 4، می گوییم متقاضی یک امتیاز در این پروژه ها دارد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: به همین دلیل معضلات ناشی از تکمیل نکردن آورده متقاضیان را نخواهیم داشت و افرادی که سپرده خود را تکمیل می کنند به نوبت بلوک آنها مشخص می شود.

وطنی خواه درباره قیمت تمام شده واحدهای طرح ملی مسکن تصریح کرد: قیمت تمام شده ساختمان که آقای اسلامی وزیر راه  و شهرسازی آنرا اعلام کرده احتمالا حدود 3 تا 3.5 میلیون تومان با احتساب زمین خواهد بود.

آغاز ماراتن تهرانی‌ها برای 70 هزار واحد ملی مسکن از ساعت 10

وی با اعلام این که تمام زمین های باقیمانده شهر پرند را به طرح ملی مسکن اختصاص می دهیم، اضافه کرد: این زمین ها حدود 250 هکتار است.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط طرح ملی مسکن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح ملی مسکن طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شدند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

مالکی همچنین برای تأمین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 6097492 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد