Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در مصاف با هوفنهایم شکستی تأثیرگذار را تجربه کرد.

به گزارش تسنیم، در آغاز هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال بوندس‌لیگای یک آلمان، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در خانه هوفنهایم 2 بر یک شکست خورد و از کورس قهرمانی جا ماند.

دورتموند ابتدا با گل دقیقه 17 ماریو گوتزه پیش افتاد، اما هوفنهایم توسط آدامیان در دقیقه 80 و آندره کراماریچ در دقیقه 87 به دو گل و برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورتموند با این شکست دیرهنگام 30 امتیازی و در رده چهارم جدول بوندس‌لیگا ماند، اما هوفنهایم 27 امتیازی به رده ششم جدول صعود کرد.

پیروزی رم مقابل فیورنتینا در فلورانس

در آغاز هفته هفدهم مسابقات فوتبال سری A باشگاه‌های ایتالیا تیم فوتبال رم با برتری قاطعانه 4 بر یک در خانه فیورنتینا در رده چهارم جدول سری A به لاتزیو، رقیب همشهری‌اش نزدیک شد.

در این بازی ورزشگاه «آرتمیو فرانکی»، رم توسط ژکو در دقیقه 19، کلاروف در دقیقه 21، پلگرینی در دقیقه 73 و زانیولو در دقیقه 88 به گل رسید و تنها گل فیورنتینا به وسیله بادلی در دقیقه 34 زده شد.

رم با این پیروزی، 35 امتیازی شد و در مکان چهارم جدول سری A به یک امتیازی لاتزیو رده سومی رسید.

برتری قاطعانه ایبار در خانه

در شروع هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) تیم فوتبال ایبار در خانه خود مقابل گرانادا به برتری قاطعانه 3 بر صفر دست یافت.

انریخ در دقیقه 21، کیکه در دقیقه 26 و اینویی در دقیقه 87 برای میزبان گل زدند. ایبار با این برتری 19 امتیازی شد و به رده شانزدهم جدول لالیگا صعود کرد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی، تیم چلسی موفق شد با کسب برتری 1 بر 0 خانگی در برابر کریستال پالاس، برای چهارمین بار در لیگ برتر انگلیس و پنجمین بار در تاریخ فوتبال انگلستان قهرمان شود. ادن هازارد، زننده تک گل تیم ژوزه مورینیو در این مسابقه بود.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • هجدهمین قهرمانی بارسلونا در لالیگا با برتری مقابل سلتاویگو (3 می، 2006) / فیلم
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • برتری 5-3 بنفیکا مقابل رئال مادرید و کسب دومین قهرمانی در جام باشگاه های اروپا (1962/5/2) / فیلم
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی