Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جالوروسی با ظاهر پیکی بلایندرز در فلورانس حاضر شد.

طرفداری- فیورنتینا و آاس رم در هفته هفدهم سری آ به مصاف یکدیگر رفتند. پائولو فونسکا پس از برد 4-1 جالوروسی در فلورانس، گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

باید بگویم از عملکرد تیم بسیار راضی هستم. نمونه بارزی از سبک بازی مدنظر من و ایده هایم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باید در مالکیت توپ بهتر عمل می کردیم تا عملکردمان کاملا بی نقص می شد. برد ارزشمندی کسب کردیم. به اینجا آمدن و غلبه بر فیورنتینا با 4 گل اصلا آسان نیست. خوشبختانه دقیقا همه چیز طبق برنامه پیش رفت.

فیورنتینا در این فصل عملکرد فوق العاده ای مقابل یوونتوس، میلان، آتالانتا و اینتر داشت اما امشب این رم بود که فوق العاده ظاهر شد. نتایج تیم در این چند ماه نخست کارمان در ایتالیا، خوب بوده است اما همیشه باید پیشرفت کرد و به فکر بازی بعدی بود. توقف معنایی ندارد و تحت هر شرایطی باید نسبت به دیروز بهتر شد.

باید بتوانیم بهتر توپ را به کنترل دربیاوریم. گاهی اوقات به راحتی توپ را تقدیم حریف می کنیم. بازیکنان مناسب سبک من هستند و به ایده های کادر فنی ایمان دارند. همین اعتماد، مهم ترین موضوع برای من است. آنها کاملا خود را در اختیار ایده های ما قرار داده اند.

به مرور زمان اعتماد به نفس بازیکنان را زیاد کردیم و درحال تغییر ذهنیت آنها هستیم. داشتن مالکیت توپ بالا در ایتالیا آسان نیست اما بازیکنان باید از اهمیت در اختیار داشتن توپ آگاه شوند. وقتی توپ را دارید، مطمئن می شوید که حریف نمی تواند خطری روی دروازه شما ایجاد کند.

لورنتزو پلگرینی بازیکن بسیار باهوشی است که به خوبی فضاها را می شناسد. او خیلی خوب می تواند بقیه را در فضاهای خالی، صاحب موقعیت کند. همیشه بهترین گزینه را برای ارسال پاس انتخاب می کند و البته زمانبندی مناسبی برای این کار دارد. عملکردش واقعا همه را تحت تاثیر قرار می دهد و فراموش نکنید که هنوز بسیار جوان است.

اگرچه در رتبه چهارم قرار داریم اما هنوز به هیچ دستاوردی نرسیده ایم. حتی هنوز نیم فصل هم نشده است. نقل و انتقالات ژانویه؟ بر این عقیده هستیم که هر بازیکنی که به ترکیب اضافه می شود باید از نفرات هم پست خود بهتر باشد و باعث پیشرفت تیم شود. پیدا کردن چنین بازیکنانی در زمستان آسان نیست. فکر نمی کنم بازیکنانی بهتر از بازیکنان فعلی رم در بازار در دسترس باشند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق ضربه مهلکی به غرب‌گراهای داخلی بود!

جنایاتی که اسراییل انجام داد و غرب از آن حمایت کرد و مقاومت ایران در برابر امریکا و اسراییل ضربات مهلکی به برخی از ذهنیت‌های تجدد پرست وارد آورد.

سرویس سیاست مشرق- یک استاد دانشگاه بر این باور است که عملیات وعده صادق ضربات مهلکی به ذهنیت های غرب گرا در ایران وارد کرد.

بیژن عبدالکریمی طی گفتگویی با اشاره به برخی جریان های داخلی آنان را منفک شده از سنت و وضعیت تاریخی خود خواند در توضیح بیشتر در این زمینه اظهار کرد: من از این بخش جامعه با عناوینی چون «نسل‌های بی‌تاریخ» در کتابی با همین عنوان یاد کرده‌ام، اینها از غرب زدگی عبور کرده و به نوعی غرب پرستی و تجددسالاری رسیده‌اند، به این معنا که بسیاری از مقولات مرتبط با تجدد را می‌پذیرند بی‌آنکه درباره آنها فکر کرده باشند و هرگونه پرسشگری از غرب هم برایشان یک خط قرمز است و به‌شدت سرکوب می‌کنند.

وی با توجه به فجایع غزه و عملیات وعده صادق نیز تاکید کرد: جنگ غزه و منازعه ایران و اسراییل پس از رخدادهای ۷ اکتبر جدی‌تر از قبل دنبال می‌شود. همچنین جنایاتی که اسراییل انجام داد و غرب از آن حمایت کرد و مقاومت ایران در برابر امریکا و اسراییل ضربات مهلکی به برخی از ذهنیت‌های تجدد پرست وارد آورد.

دیگر خبرها

  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • وعده صادق ضربه مهلکی به غرب‌گراهای داخلی بود!
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند