Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@21:35:21 GMT

5 امتیاز مهم بدون استراماچونی از دست رفت

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۹۶۳۰

 مجید نامجو مطلق در مورد شکست 2 بر صفر استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: استقلال شروع خوبی داشت و به گل هم رسید اما با یک اشتباه آرش غلامی آبی‌پوشان گل خوردند و بازی متعادل شد. آن اشتباه کمر تیم را شکست و از نظر روحی و روانی بازیکنان به هم ریختند.

اخبار ورزشی- وی افزود: البته عارف غلامی جوان است و بازیکن جوان هم اشتباه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی‌های گذشته او بازی‌های خوبی برای استقلال انجام داده اما بعد از خوردن گل مساوی بازیکنان استقلال با استرس بازی کردند و در ادامه هم تیم از نظر فنی خوب و مطلوب نبود.

نامجومطلق با اشاره به افت بدنی بازیکنان آبی پوش گفت: بازینکان از نظر بدنی خیلی افت کرده‌اند. عدم حضور مربی شاید یکی از دلایل آن باشد. اینکه بازیکنان بدون مربی خوب تمرین نمی‌کنند و تیم دچار افت محسوس بدنی است. برخلاف بازی‌های گذشته، استقلال در حمله و دفاع پر تعداد نبود زیرا توان بدنی لازم را نداشت.

وی تصریح کرد: در بازی با ماشین‌سازی استقلال هم از نظر بدنی دچار افت بود و به همین دلیل در دفاع و حمله کم تعداد ظاهر می‌شد و موقعیت‌های خوبی به  حریف داد آن هم تیمی مثل ماشین‌سازی که مبنایش ضدحمله بود و در خط حمله هم بازیکنان سرعتی داشت و به خوبی در یک سوم دفاعی خود هم جمع می‌شد. ماشین‌سازی از این ویژگی بازیکنانش به خوبی استفاده کرد و با استفاده از غفلت مدافعان استقلال توانست 2 گل بزند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: استقلال در مقایسه با بازی‌های گذشته‌اش شاداب نبود و کیفیت فنی خوبی هم نداشت که مهم‌ترین دلیلش غیبت مربی و برگزار نشدن تمرینات خوب است.

وی با انتقاد از مدیران باشگاه عنوان کرد: هیأت مدیره باشگاه چه کاری انجام داده است؟ در این 15 روز که استراماچونی رفته هر روز یک حرف شنیده‌ایم مگر می‌شود یک تیم حرفه‌ای در فوتبال 15 روز بدون مربی تمرین کند حتی در کشورهایی که تیم‌های مبتدی دارند تیمی 15 روز بدون مربی تمرین نمی‌کند. استقلال به جز غلامپور هیچ مربی نداشت غلامپور هم مربی دروازه‌بانی است.

نامجومطلق افزود: آن زمان که تأکید می‌کردیم باید یک مربی ایرانی کنار استراماچونی باشد به خاطر چنین روزی بود که وقتی مربیان خارجی همه می‌روند یک مربی ایرانی بتواند کار را جلو ببرد. مشکل من اکنون با هیأت مدیره استقلال است آنها چه کار مثبتی برای تیم انجام داده‌اند، چه کمکی به تیم فوتبال کرده‌اند.

وی تأکید کرد: در این 15 روز شاهد تغییر و تحول در هیأت مدیره باشگاه بودیم مگر این تغییرات توانسته به تیم کمک کند. استقلال سه بازی بدون سرمربی بازی کرد و 5 امتیاز حساس را از دست داد.  شک نکنید این پنج امتیاز برای تیمی که می‌خواهد مدعی قهرمانی باشد در آخر فصل بسیار حساس و تعیین‌ کننده خواهد بود.

پیشکسوت استقلال گفت: یک روز گفتند استراماچونی می‌آید، یک روز گفتند چک نگرفته، یک روز گفتند سفته است، هر روز یک حرفی زدند.

نامجومطلق با انتقاد از شیوه گزینش اعضای هیأت مدیره باشگاه‌های فوتبال در ایران خاطرنشان کرد: می‌گویند مجموعه ورزشی اقتصادی انتخاب می‌کنیم تا هم از نظر اقتصادی به تیم کمک شود و هم از نظر ورزشی اما وقتی دستمزد سرمربی پرداخت نمی‌شود یعنی تیم از نظر اقتصادی مشکل دارد از نظر ورزشی هم هیچ کمکی به تیم نمی‌شود. نتیجه انتخاب چنین هیأت مدیره‌هایی همین شرایط باشگاه استقلال است. در سایر باشگاه ها همین شرایط را می‌بینیم، اکنون کالدرون در پرسپولیس می‌گوید ممکن است برود، اسکوچیچ هم در نفت آبادان همین وضعیت را دارد. این مدیران چه کار مثبتی برای باشگاه‌ها و تیم‌شان انجام داده‌اند؟

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال ماشین سازی استراماچونی نامجومطلق استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم