Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های لیگ‌های فوتبال اروپایی امروز و امشب با برگزاری چند دیدار در کشور‌های مختلف پیگیری می‌شود همچنین در خارج از قاره سبز هم قرار است دیدار رده بندی و فینال جام باشگاه‌های جهان به میزبانی قطر برگزار شود.

جام باشگاه‌های جهان

شاید مهم‌ترین بازی امروز دیدار تیم‌های فوتبال لیورپول و فلامینگو برزیل در مرحله نهایی جام باشگاه‌های فوتبال جهان خواهد بود شاگردان کلوپ امروز در حالی باید در فینال بازی کنند که در دیدار نیمه نهایی و برابر مونتری مکزیک به سختی برنده بازی بودند ، آن ها که با عنوان قهرمان اروپا به این مسابقات آمده اند امیدوارند بتوانند دومین جام فصلشان را به راحتی کسب کنند ، البته آن ها رقیب آسانی نخواهند داشت و باید برابر فلامینگو قدرتمند بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال الهلال عربستان که در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به فلامینگو برزیل باخته بود در دیدار رده بندی به مصاف مونتری مکزیک می رود.

هفته هجدهم لیگ جزیره

رقابت‌های هفته هجدهم لیگ فوتبال جزیره امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از مهمترین دیدار‌های آن تیم‌های دوم و سوم جدول رده بندی یعنی لسترسیتی و منچسترسیتی از ساعت ۲۱ در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف یکدیگر می‌روند.اورتون هم در دیگر بازی حساس امروز در خانه میزبان آرسنال است ، توپچی های لندن این روز‌ها بیش از همیشه به پیروزی در بازی‌های شان نیاز دارند تا وضعیتشان در جدول رده‌بندی را بهتر کنند این بازی از ساعت ۱۶ امروز برگزار می‌شود.

۵ دیدار دیگر امروز هم از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود استون ویلا میزبان ساوتهمپتون است و در دیگر بازی هم یاران جهانبخش میزبان تیم فوتبال شفیلد یونایتد هستند بورنموث و برنلی با هم بازی می‌کنند نیوکاسل و کریستال پالاس مصاف هم می‌روند نوریچ هم در دیگر بازی میزبان ولورهمپتون است.

هفته هجدهم لالیگا

رقابت‌های هفته هجدهم لالیگا شب گذشته با دیدار تیم‌های فوتبال ایبار و گرانادا شد امروز هم با برگزاری ۴ دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین آن تیم فوتبال بارسلونا میزبان آلاوس است، آبی اناری پوشان در دیدار قبلی خود مقابل رئال مادرید به تساوی بدون گل دست یافتند تا با ۳۶ امتیاز و برابر با رئال مادرید در صدر جدول رده بندی باقی بمانند ، این بازی برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد و در صورت پیروزی در آن و توقف احتمالی رئال جایگاه آن‌ها در سطح جدول تثبیت می‌شودابن دیدار از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود.

تیم فوتبال والنسیا در دیگر دیدار مهم این روز میهمان وایادولید است والنسیای‌ها این روز‌ها شرایط خوبی دارند و به رتبه‌های بالاتر در جدول رده بندی فکر می‌کنند آن‌ها از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه باید به میدان بروند ویارئال هم دیگر بازی را برگزار می‌کند و میزبان ختافه است و مایورکا هم در یکی از دیدار‌های مهم امروز در خانه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه میزبان ثریاست.

هفته هفدهم سری آ ایتالیا

رقابت‌های سری آ ایتالیا شب گذشته و بازی تیم‌های فیورنتینا و رم آغاز شد که تیم فوتبال رو موفق شد با ۴ گل به پیروزی برسد و رقابت‌های امروز هم جذاب و دیدنی خواهد بود و در مهمترین دیدار آن اینتر میزبان جنوا خواهد بود شاگردان آنتونیو کونته این روز‌ها وضعیت و شرایط برابر یوونتوس دارند و به دنبال تثبیت جایگاه شان هستند آن‌ها هم در صورت برد می‌توانند تثبیت صدرنشینی شان امیدوار باشند این بازی از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه پیگیری می‌شود ، تیم فوتبال تورینو هم در دیگر دیدار میزبان اسپال است و در دیگر دیدار هم اودینزه میزبان کالیاری است. 

هفته هفدهم بوندسلیگا

تیم فوتبال هافنهایم در دیدار شب گذشته و اولیه این هفته مقابل دورتموند با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و رقابت‌های امروز هم حساس و جذاب خواهد بود ،  لایپزیش در یکی از مهمترین بازی‌ها میزبان آگزبورگ است آن‌ها این روز‌ها صدرنشین  هستند و البته شرایط خطرناکی دارند و با تیم فوتبال مونشن گلادباخ هم امتیاز هستند ، گلادباخی ها هم البته امشب بازی دارند و در دیگر بازی مهم از ساعت ۲۱ به مصاف هرتابرلین می‌رود، بایرن مونیخ دردیگر بازی میزبان ولفسبورگ است کلن به مصاف وردربرمن می‌رود ،  شالکه با فرایبورگ بازی می‌کند و ماینتس هم میزبان بایرلورکوزن خواهد بود.

هفته نوزدهم لوشامپیونه

تیم فوتبال پاری سن ژرمن این روز‌ها با اقتدار صدرنشین این رقابت هاست آن‌ها امشب میزبان آمیان خواهند بود و نه بازی دیگر هم زمان از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به صورت همزمان با این رقابت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ جزیره لالیگا سری آ ایتالیا بوندس لیگا لوشامپیونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: آبی‌های پایتخت مدت‌هاست صدرنشین هستند و حفظ این روند و در نهایت رسیدن به جام قهرمانی، بسیار مهمتر از ارائه بازی خوب است.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا به شرایط این روزهای آبی‌پوشان تهرانی پرداخت و تاکید کرد: در لیگ برتر مهم این است که شما چند امتیاز گرفته و در کجای جدول هستید. معتقدم استقلال عملکرد خوبی داشته و در صورت حفظ این روند، باید قهرمانی را از آن شاگردان جواد نکونام دانست.

وی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است. در این روزها تغییراتی داشته‌ایم اما امیدوارم هر فردی که به استقلال می‌آید در نهایت برای این تیم آورده داشته باشد و بتواند در مسیر موفقیت این تیم گام‌های اساسی و بزرگی بردارد. هواداران از تیم انتظار دارند، امتیاز گرفتن، حضور در صدر جدول و در نهایت کسب جام قهرمانی به مراتب مهمتر از بازی خوب است و امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال با قهرمانی لیگ را به پایان ببرند.

پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد بازی این هفته شاگردان نکونام با ذوب‌آهن اصفهان، گفت: بازی آسانی نخواهد بود چراکه ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است. از هواداران می‌خواهم با حضور خود در ورزشگاه از تیم خود حمایت همه جانبه‌ای را داشته باشند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم