Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@10:17:08 GMT

انباشت آلاینده‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۹۷۶۷

پایداری هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها موجب تعطیلی مدارس برخی شهر‌ها شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با افزایش آلودگی هوا، همه مهدکودک‌ها، پیش دبستانی و مدارس شهر تهران، شهر ری، ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت، امروز و فردا تعطیل است. همه دانشگاه‌های استان تهران، امروز دایر است. طرح زوج و فرد در تهران، امروز از در منزل اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته فقط خودرو‌هایی می‌توانند تردد کنند که از فرصت ۲۰ روز تردد رایگان خود در فصل پائیز، به طور کامل استفاده نکرده باشند. فعالیت‌های عمرانی و معادن شن و ماسه و تردد کامیون‌ها و کامیونت به غیر از حاملان مواد سوختی به شهر تهران ممنوع است. امروز فعالیت‌های ورزشی ممنوع است. آمبولانس‌های اورژانس هم در ۲۸ نقطه از تهران مستقرند. مهدکودک‌ها، پیش‌دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی استان البرز به جز طالقان و آسارا نیز امروز تعطیل است. مدارس برخی مقاطع تحصیلی در استان اصفهان نیز با افزایش غلظت آلاینده‌ها، امروز تعطیل شده است. مدارس شهرستان آبیک هم به علت آلودگی هوا تعطیل شد. غلظت بالای آلودگی هوا، مدارس مقاطع ابتدایی دوره اول و دوم شهر و روستای شهرستان اراک را به تعطیلی کشاند. مدارس تبریز هم به علت آلودگی هوا امروز تعطیل است.
 مدارس برخی مناطق شهر اهواز هم امروز به دلیل ادامه آبگرفتگی گسترده تعطیل خواهد بود.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا سه شنبه شاهد انباشت آلاینده‌ها در بیشتر شهر‌های بزرگ خواهیم بود و از چهارشنبه سامانه بارشی وارد کشور می‌شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آلودگی هوا انباشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت:با تصمیم این کارگروه و به علت تداوم آلودگی هوا  فعالیت مدارس و دانشگاه‌های نوبت صبح فردا سه شنبه ١١ اردیبهشت شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق