Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادموند بزیک در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در ثانیه های پایانی بازی با پارس جنوبی جم در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: برد پرسپولیس مقابل این تیم کاملا حرفه ای و حساب شده بود. حق بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس برد بود و به نظرم باید گل های بیشتری را هم برای این تیم رقم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاداتی که از سبک بازی پرسپولیس می شود اظهار داشت: بر خلاف تمام منتقدان، من معتقدم پرسپولیس هم زیبا بازی می کند هم مالکانه. این تیم هدف دارد و می داند چه چیزی می خواهد. بازیکنان تیم تمام تلاش خود را می کنند و شما در همین بازی دیدید که آنها تا آخرین ثانیه برای رسیدن به گل جنگیدند.

وی تاکید کرد: مشکل اصلی پرسپولیس در محوطه جریمه حریفان است. این تیم خیلی خوب توپ را به نیمه زمین حریف می برد اما در زدن ضربات نهایی مشکل دارد. نمی توان از مهاجمان هم گلایه داشت چون هر بازیکنی در خط حمله به مشکل می خورد. شما اگر ستاره های فوتبال دنیا مثل مسی، سوارز، نیمار و رونالدو را هم آنالیز کنید می بینید که برخی روزها نمی توانند گل بزنند. ذات فوتبال و مهاجم بودن همین است. این مشکل در پرسپولیس حل می شود.

بزیک درباره عملکرد گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر یادآور شد: کالدرون نیاز به زمان داشت. این اتفاق هم افتاد و حالا او می تواند با آرامش بیشتری به فکر ثبات در تیمش باشد.

پیشکسوت سرخپوشان درباره احتمال قهرمانی دوباره پرسپولیس با کالدرون افزود: کالدرون کاملا توانایی فنی و مدیریتی رختکن پرسپولیس را دارد. مطمئن هستم این کار انجام شدنی است و به پرسپولیس کمک زیادی خواهد کرد.

کد خبر 4802415 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: ادموند بزیک تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال امید ایران کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان والیبال گابریل کالدرون علی فتح الله زاده تیم فوتبال پیکان تهران کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان