Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از بازگشت آرامش نسبی به بیروت پس از درگیری‌هایی که میان تظاهرات کنندگان و نیروهای ارتش رخ داد، خبر دادند. ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، آرامش نسبی به منطقه کورنیش المزرعه در بیروت بازگشت. این آرامش پس از بروز درگیری‌هایی میان نیروهای ارتش و تظاهرات کنندگان بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواست وزیر کشور لبنان از معترضان برای باز کردن خیابان‌ها و میادین

ریا الحسن وزیر کشور و شهرداری‌های لبنان با بیان اینکه برخی مناطق به ویژه منطقه کورنیش المزرعه و طرابلس شاهد ناآرامی‌هایی و پرتاب ترقه و سنگ به سمت نیروهای ارتش و نیروهای امنیتی بوده است، از جوانان معترض خواست راه‌ها و میادین را باز کرده و از آن خارج شوند تا خطرات و فتنه‌ها مهار شود.

وزیر کشور لبنان از معترضان خواست به درخواست سعدالحریری برای ترک فوری خیابان‌ها با هدف حفظ آرامش داخلی و اصل اعتدال گوش فرا دهند.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش خشم معترضان صهیونیست در خیابان‌های تل‌آویو+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، معترضان به نتانیاهو، خواهان توافقی برای آزادی اسرا و انتخابات زودهنگام هستند.

بنابراین گزارش، خانواده‌های اسرای صهیونیست نتانیاهو را مسبب شکست مذاکرات با حماس می‎دانند و او را متهم می‌‎کنند که منافع شخصی خود را بر آزادی اسرا مقدم می‎داند.

در طرف مقابل، نتانیاهو هم بقای سیاسی خود را در ادامه جنگ می‎بیند؛ چراکه او متهم است که با عدم پیش‎بینی حمله حماس در روز ۷ اکتبر، امنیت این رژیم را به مخاطره انداخته و به همین دلیل باید استعفا دهد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • آتش خشم معترضان صهیونیست در خیابان‌های تل‌آویو+ فیلم
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • مهار تمساح عظیم الجثه با دست در خیابان شلوغ | ویدئو
  • فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم