Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@21:26:34 GMT

80 بقعه متبرکه سوادکوه سنددار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۸۰۴۳۳

80 بقعه متبرکه سوادکوه سنددار می‌شوند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: سند مالکیت 80 بقعه متبرکه شهرستانهای سوادکوه و سوادکوه شمالی در حال اخذ شدن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام رضا یوسفی صبح امروز در جلسه کارگروه ثبتی موقوفات و بقاع متبرکه از پیگیری امورات ثبتی موقوفات شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی خبر داد و اظهار کرد: در تلاش هستیم تا اراضی و املاک موقوفات شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی دارای سند مالکیت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه و سوادکوه شمالی با اشاره به تبادل نظر در باب اخذ سند مالکیت و بررسی مشکلات حوزه سنددار کردن اراضی وقفی در سطح شهرستان، افزود: سنددار کردن اراضی وقفی موجب تثبیت مالکیت موقوفات می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه سند مالکیت 80 بقعه متبرکه شهرستانهای سوادکوه و سوادکوه شمالی در حال اخذ شدن است، تصریح کرد: طی سالهای گذشته فقط 12 بقعه متبرکه شهرستانهای سوادکوه و سوادکوه شمالی سنددار شده بودند که اکنون با پیگیری‌های انجام شده اخذ سند مالکیت 80 بقعه متبرکه این شهرستان‌ها در مرحله شمیم برای تعیین حدود و صدور سند مالکیت قرار دارد.

وی بیان کرد: اخذ سند مالکیت موقوفات و بقاع متبرکه در راستای تفاهم‌نامه بین سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صورت می‌گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: به دنبال این هستیم تا در بازه زمانی دو ساله تمامی اراضی وقفی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی را دارای سند مالکیت کنیم.

انتهای پیام/86031/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: سوادکوه بقعه متبرکه سند مالکیت اوقاف مازندران اخذ سند مالکیت موقوفات وقف حجت الاسلام یوسفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)

حجت الاسلام رحیمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت امام صادق (ع) در  ۲۷ بقعه متبرکه استان گفت: مراسم محوری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، شنبه ۱۵ اردیبهشت در امامزادگان باقریه بیرجند با حضور هیئت‌های  مذهبی انجام می‌شود.

او افزود: عزاداری، تلاوت قرآن کریم، سخنرانی، مداحی و حرکت هیئت‌های مذهبی به سمت امامزادگان از جمله برنامه‌های سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) است.  

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به نقش والای امام جعفر صادق (ع) در زنده نگه داشتن مذهب شیعه اظهار کرد: مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) با هدف ترویج مفاهیم دینی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری