Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در در سه استان تهران، البرز و قزوین از ساعاتی دیگر آغاز می‌شود. تاریخ انتشار: 08:50 - 30 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۸۷۳۵ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، آخرین مرحله نخست طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، راس ساعت۱۰ امروز (۳۰ آذر ماه)، در سه استان تهران، البرز و قزوین آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tem.mrud.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.
برای استان تهران در ۱۳ شهر شامل، شهریار، ورامین، پاکدشت، قرچک، اسلامشهر، رباط‌کریم، پیشوا، دماوند، کیلان، شریف‌آباد، فرون‌آباد، فیروزکوه و صفادشت و چهار شهر جدید پردیس، پرند، هشتگرد و ایوانکی ظرفیت ثبت‌نام تعریف شده است. همچنین در استان البرز شهر‌های نظرآباد، اشتهارد و شهر جدید هشتگرد و در استان قزوین، شهر‌های قزوین، آبیک، الوند، تاکستان، اقبالیه، بویین‌زهرا، اسفرورین، خرمدشت، محمودآباد نمونه و بیدستان برای ثبت‌نام متقاضیان مرحله اول طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در نظر گرفته شده است.
همچنین از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام این طرح در پنج استان کرمان، هرمزگان، اصفهان، زنجان، خراسان جنوبی از روز شنبه خبر داد و افزود: با توجه به تقاضای بالا و استعداد این استان‌ها در تامین زمین، مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در این پنج استان نیز هم‌زمان با مرحله پایانی فاز نخست طرح انجام می‌شود و متقاضیان برای ثبت‌نام و اطلاع از اینکه در کدام شهرستان‌ها ظرفیت مجدد ایجاد شده است باید به سامانه مراجعه کنند.
گفتنی است، ظرفیت قابل‌توجهی از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به استان تهران اختصاص داده شده است.   بیشتر بخوانید: طرح اقدام ملی مسکن به فاز نهایی نزدیک شد
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طرح اقدام ملی طرح اقدام ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ کوخایی اظهار کرد: از این تعداد، پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب در ایلام با هم به رقابت می‌پردازند.
وی با بیان این که نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی امروز و فردا برگزار می‌شود، افزود: در ۶ شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش، مجری برگزاری این آزمون است.

وی تشریح کرد: از ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب شرکت در آزمون، ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

۱۰۰هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • رئیس جمهور ساعاتی قبل به تهران بازگشت
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است