Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین ناصری، دارت‌باز توانمند اردبیلی در پایان نهمین لیگ برتر دارت کشور، عنوان نائب قهرمانی مسابقات را بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نهمین دوره لیگ برتر دارت کشور با حضور ۱۶ دارت‌باز برتر ایرانی در باشگاه ناوک تهران برگزار شد که در پایان رامین ناصری از باشگاه دارت هدف اردبیل عنوان نائب قهرمانی مسابقات را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامین ناصری که سال گذشته به لیگ برتر دارت کشور صعود کرده بود در اولین تجربه رقابت در بالاترین سطح دارت ایران، با عملکرد درخشان و کسب مقام نائب قهرمانی به‌عنوان پدیده نوظهور دارت کشور مطرح شد.

ناصری با کسب این نتیجه به تیم ملی دارت بزرگسالان ایران نیز راه یافت و مصطفی شیردل دیگر اردبیلی لیگ دارت کشور نیز در اولین تجربه خود، عملکرد مناسبی را از خود به نمایش گذاشت.

در این رقابت‌ها، حسین اعرابی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مقام قهرمانی را کسب کرد و محمدرضا ناظریه از باشگاه شهرداری گرمسار در جایگاه سوم ایستاد.

گفتنی است، چندی پیش تیم دارت بزرگسالان آقایان مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور، تیم جوانان پسر اردبیل مقام سوم مسابقات قهرمانی جوانان کشور و تیم دارت بانوان اردبیل سومین مقام مسابقات قهرمانی کشور را برای استان اردبیل در سال ۹۸ بدست آورده بودند.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۴۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر اردبیل سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۸۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، نشان قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

 

 

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد